۱۱۶ تیم گشت پلیس در راه های خراسان جنوبی فعال است

بیرجند- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ۱۱۶ تیم گشت پلیس در راه های استان همزمان با شروع طرح نوروزی ۹۸ از امروز ( شنبه) اقدامات نظارتی و برخورد با تخلفات احتمالی را بر عهده دارند.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا، سردار مجید شجاع در حاشیه رزمایش طرح ترافیکی نوروز ۹۸ در خراسان جنوبی اظهار داشت: نوروز امسال ۱۳ نفر در جاده های استان کشته شدند و تلاش می شود تا این آمار برای نوروز ۹۸ به صفر برسد.
وی با ابراز امیدواری از اینکه نوروز ۹۸ بدون هیچ حادثه ترافیکی در استان سپری شود افزود: رزمایش طرح نوروزی در سال ۹۸ شروع اقدامات به صورت نمادین است.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه امسال آغاز می شود و تا ۱۷ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد گفت: البته اقدامات دستگاه های ذیربط در طرح نوروزی از ماه های قبل شروع شده که در ماه پایانی سال تشدید می شود.
وی بیان کرد: نیروی انتظامی و پلیس هم با آماده باش کامل در راه ها و معابر درون شهری آمادگی خود را ارتقا داده است.
شجاع یادآور شد: از نیرو و امکانات مجموعه انتظامی نیز در مسیر جاده های روستایی و داخل شهرها به پلیس راه و راهور کمک کرده ایم تا بتوانند خدمات خود را توسعه دهند.
وی افزود: در تمام طول تعطیلات نوروز تلاش ها بر این خواهد بود که زمینه برای استفاده بهتر مردم از ایام نوروز فراهم شود.
فرمانده انتظامی استان از همیاران پلیس به عنوان یک ظرفیت بسیار خوبی یاد کرد و گفت: ۵۰ هزار همیار پلیس در سطح استان داریم که در طول ایام نوروز با پلیس همکاری و ارتباط مستقیم خواهند داشت.
وی ادامه داد: دهیاران هم در طول جاده ها و مسیر روستاها به پلیس کمک می کنند.
شجاع بر رفع نقاط حادثه خیز در جاده های استان تاکید کرد و گفت: با توجه به طولانی بودن مسیر جاده های استان بیشترین عامل تصادفات خستگی و خواب آلودگی است از همین رو پیش بینی اماکن موقت در مسیر راه ها به کاهش حوادث رانندگی کمک می کنند.
رزمایش ترافیکی نوروز ۹۷ پلیس راه خراسان جنوبی و نیروهای امدادی شامل اورژانس، آتش نشانی، جمعیت هلال احمر، حمل و نقل، راه و شهرسازی و … امروز با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی خراسان جنوبی در محل پلیس راه بیرجند برگزار شد.
در این رزمایش دستگاه های خدمات رسان خراسان جنوبی با اجرای رزمایش ترافیکی در پلیس راه استان، آمادگی و توان عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.
۹۸۹۳* ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =