بانک کشاورزی ۴۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرد

بیرجند – ایرنا – سرپرست اداره کل بازاریابی و فروش خدمات بانک کشاورزی گفت: امسال ۴۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا ابوالفضل صالحیان روز شنبه در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت شهر مود سربیشه افزود: از این میزان ۳۵ هزار میلیارد تومان مربوط به تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری بوده است.
وی ادامه داد: با پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری زمینه اشتغال بیش از ۶۹ هزار نفر در کشور فراهم شده است.
سرپرست اداره کل بازاریابی و فروش خدمات بانک کشاورزی اظهار داشت: مهمترین ویژگی و خصیصه بانک کشاورزی مردمی بودن آن است چون توانسته ارتباط خوبی با مردم و شهروندان برقرار کند.
وی اعتماد مردم به بانک کشاورزی را مهمترین سرمایه این بانک دانست و عنوان کرد: این موضوع سبب شده بانک کشاورزی دارای ۲۵ میلیون مشتری و ۴۶ میلیون فقره حساب در بانک داشته باشد.
صالحیان یکی از رسالت های بانک کشاورزی را خدمت رسانی به مردم دانست و بیان کرد: در این راستا در کمتر از ۱۰ سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان برای امور عام المنفعه هزینه شده است.
وی ادامه داد: اکثر طرح های عام المنفعه در دو محور مدرسه سازی و مسایل بهداشتی و درمانی بوده است.
سرپرست اداره کل بازاریابی و فروش خدمات بانک کشاورزی یادآور شد: شهر مود به دیار ایده ها و افکار نو، معرفت، عشق و شهادت، دیار مفاخر و مشاهیر، دیار فرش و قالی، دیار برکت و کشاورزی و دیار خیرین معروف است.
مرکز خدمات جامع سلامت شهر مود در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع با مشارکت ۷۰۰ میلیون تومان بانک کشاورزی به بهره برداری رسید.
۷۵۵۷ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =