مرکز خدمات جامع سلامت پروفسور بلالی مود افتتاح شد

بیرجند – ایرنا – مرکز خدمات جامع سلامت پروفسور بلالی مود روز شنبه با حضور جمعی از مسئولان خراسان جنوبی در شهر مود سربیشه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از ایرنا در این آیین نماینده مردم شهرستان های سربیشه و نهبندان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت، پدر علم سم شناسی ایران «پروفسور بلالی مود»، مدیر شعب بانک کشاورزی استان، فرماندار سربیشه، امام جمعه مود و رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند نیز حضور داشتند.
مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی در این آیین گفت: برای احداث مرکز خدمات جامع سلامت یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان هزینه شد که ۷۰۰ میلیون تومان توسط بانک کشاورزی تامین شده است.
امیرحسام قزلباش افزود: برای مجموعه بانک کشاورزی مایع مباهات است که در کنار رسالت خود، در پروژه های عام المنفعه نیز همکاری دارد که امروز در جای جای کشور اثرات و برکات آن را شاهد هستیم.
وی بیان کرد: اشتغالزایی در حوزه بخش کشاورزی و منابعی که تزریق شده است به نوعی امنیت غذایی کشور را تامین کرده است.
مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: این بانک در کنار رسالت خود در امور خیریه و ایفای مسئولیت های اجتماعی سعی کرده همیشه نقش ماندگار داشته باشد و یکی از بانک های پیشگام در خدمات امور خیریه و عام المنفعه باشد.
وی عنوان کرد: با قراردادی که در قالب تفاهم نامه سه جانبه بین بانک کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و مجمع خیرین سلامت منعقد شد عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت از ابتدای سال ۹۶ آغاز و امروز افتتاح شد.
قزلباش تاکید کرد: این مرکز با بهترین کیفیت مصالح احداث شده و بدون شک اثری ماندگار و پر خیر و برکت برای مردم شریف و فرهیخته این منطقه به همراه خواهد داشت.
وی به اقدامات بانک کشاورزی استان در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد و گفت: مشارکت در ساخت و تجهیز بیمارستان رادیوتراپی ایران مهر، تامین جهیزیه ۱۵۰ نو عروس در سه مرحله، شرکت در مراسم جشن گلریزان در سال های ۹۶-۹۷ از جمله این اقدامات است.
مدیر شعب بانک کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته نوشت افزار و لوازم تحریر در مناطق محروم عشایری در ابتدای سال تحصیلی جاری، مشارکت در ساختمان مرکز جامع سلامت پروفسور بلالی شهر مود و مشارکت مدیر و کارکنان بانک کشاورزی در جمع آوری هدایای نقدی به منظور اهدا به مددکاران بیماران مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند از دیگر اقدامات اجتماعی بانک کشاورزی در استان است.
۷۵۵۷ * ۶۰۵۴

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 8 =