اخبار ورزشی | برگزاری هندبال نونهالان کشور در قاین/ دارترهای برتر خراسان‌جنوبی معرفی شدند

خراسان‌جنوبی میزبان مسابقات هندبال نونهالان دختر منطقه شش کشور می‌شود و دستورالعمل برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از بیرجند، فدراسیون میزبانی مسابقات هندبال نونهالان دختر منطقه شش کشور را به خراسان‌جنوبی سپرد.

در این ماراتن منطقه‌ای هندبالیست‌های برتر استان‌های سیستان‌وبلوچستان، کرمان، خراسان‌جنوبی و یزد از ۲۲ تا ۲۶ آبان ماه به رقابت می‌پردازند.

مسابقات هندبال نونهالان دختر منطقه شش کشور گرامیداشت هفته وحدت و جشن چهلمین سالگرد تأسیس بسیج به فرمان حضرت امام در سالن ورزشی غدیر قاینات برگزار می‌شود.

معرفی دارترهای برتر خراسان‌جنوبی

پرونده مسابقات دارت انتخابی بانوان بزرگسال خراسان‌جنوبی در خانه دارت دکتر گنجی شهرستان بیرجند بسته شد.

 سمیرا سلیم بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها ایستاد، فهیمه زارعی نایب‌قهرمان شد و فاطمه ناصری به مقام سوم دست یافت.

همچنین دومین مرحله مسابقات دارت انتخابی تیم بزرگسالان خراسان‌جنوبی به میزبانی شهرستان طبس برگزار و حمیده گلمکانی قهرمان شد، ملیحه رجبی و آسیه ملکی رتبه‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی مادر و دختر بیرجند

اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی دستورالعمل برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان را ابلاغ کرد.

در این ابلاغیه با اشاره به برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی مادر و دختر از دستگاه‌های اجرایی خواسته شده است نسبت به اطلاع‌رسانی و شرکت بانوان اهتمام جدی را معمول دارند.

جشنواره فرهنگی و ورزشی مادر و دختر و ورزش‌های تطبیقی محله‌محور گرامیداشت هفته سلامت بانوان در رشته‌های دارت، فریزبی، هفت‌سنگ مهارتی و پینگ‌پنگ برگزار و در حاشیه این جشنواره ایستگاه‌های ورزشی یوگا، پیلاتس، ایروبیک، فانکشنال ترینیگ، ایستگاه بازی کودک و پایش سلامت نیز برپا می‌شود.

انتهای پیام/۶۹۰۱۴/ج

لینک منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − سیزده =