شهید محمدناصر رحیمی

او در پایگاه بسیج شرق تهران حضور چشمگیری داشت، روزی هم که ندای هل من ناصر امام (ره) از جماران را شنید گرچه کم سن وسال بود اما با تلاش فراوان توانست راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شود.

شهید محمدناصر رحیمیشهید محمدناصر رحیمی
نام پدر: محمدعلی
تاریخ شهادت: ۱۳۶۱/۰۲/۱۱

 

 

زندگینامه

قال الصادق (ع): الناس کلهم هالکون الاالعالمون و العالمون کلهم هالکون الا العالمون و العالمون کلهم هالکون الاالمخلصون و المخلصون فی خطر عظیم. این راه حسین است که رهرو می‌خواهد. زمانی که دست قابیل بر سر هابیل بلند شد بنیان ظلم گذاشته شد و این وضع ادامه خواهد داشت تا حضرتش (عج) بیایند و جهان را پر از عدل و داد کنند. تاریخ همواره تکرار می‌شود و ظالمان بر مظلومان می‌تازند و در مواقعی خیلی اندک اتفاق افتاده است که مظلومان در برابر ظالمان ایستادگی کنند و این بار نیز همین اتفاق افتاده است.

متولد ۱۳۴۰/۲/۲۰ در شهرستان طبس بود. در خانواده‌ای متدین و انقلابی پرورش یافت، پدرش یکی از پاسداران رشید اسلام که به عنوان آهنگر ترابری سنگین سپاه تهران مشغول فعالیت و خدمت خداپسندانه بود.

شش ساله بود که وارد دبستان شد و تحصیل خود را تا اول دبیرستان با مؤفقیت ادامه داد.
روز که فرمان تشکیل بسیج مدرسه عشق توسط حضرت امام خمینی (ره) صاد رگردید از جمله نوجوانانی بود که مشتاقانه در این لشکر الهی ثبت نام و شروع به فعالیت نمود.

او در پایگاه بسیج شرق تهران حضور چشمگیری داشت، روزی هم که ندای هل من ناصر امام (ره) از جماران را شنید گرچه کم سن وسال بود اما با تلاش فراوان توانست راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شود.

در جبهه‌ها با دل و جان نبرد می‌کرد. تا اینکه در تاریخ ۱۳۶۵/۱۰/۲۱ بین پتروشیمی تبره و بصره عراق با تیربار تانک خود و دو تن از همرزمانش که وی را همراهی می‌کردند به درجه رفیع شهادت نائل آمده و پیکر پاک و مطهرش در یک مراسم به یادماندنی و با عظمت در بهشت زهرای تهران واقع در قطع ۲۹ به خاک سپرده شد تا همیشه در تاریخ آرام و جاوید بماند.

روحش شاد و یادش گرامی باد.

3 دیدگاه دربارهٔ «شهید محمدناصر رحیمی;

    1. سلام ببخشید من دارم درمورد این شهید تحقیق میکنم اگه میشه لطفا شماهم اسم وفامیل برادتون که با این بزرگوار همرزم بودن رو بگید خیلیی ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =