خواست مردم اعدام قاتل حادثه اخیر در ملأ عام است

امام جمعه طبس گفت: مردم انتظار دارند هر چه سریع تر این جانی، طبق دستورات قرآن به سزای عمل خود برسانند و در ملأ عام به دار آویخته شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، حجت الاسلام مهاجریان مقدم در خطبه های نماز جمعه گفت: حادثه بسیار تلخ و هولناک متاسفانه در طبس رخ داد که طی آن اعضای یک خانواده زوج جوان به قتل رسیدند.

امام جمعه طبس افزود: انجام این جنایت خیلی قساوت میخواهد و جنایت بزرگی است.

وی بیان کرد: نباید آحاد جامعه از کنار این حادثه به سادگی بگذرند پیام این حادثه این است که لایه های زیرین جامعه آسیب های زیادی دارد.

حجت الاسلام مهاجریان مقدم گفت: این گونه حوادث، امنیت ذهنی جامعه را برهم میزند و مخدوش می‌کند، اسلام برای کسانی که این جنایات را انجام میدهند قصاص را در نظر گرفته است.

وی ادامه داد: ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این مرحومان از نیروهای امنیتی، انتظامی، قضایی و اطلاعاتی تقدیر میکنم، در اولین فرصت قاتل را دستگیر و از تهران به طبس منتقل کردند.

وی تاکید کرد: مردم انتظار دارند هر چه سریع تر این جانی، طبق دستورات قرآن به سزای عمل خود برسانند و در ملأ عام به دار آویخته شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به داغی هوا در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: هوای طبس همیشه همینطور گرم و داغ بوده بنابراین باید در مصرف آب و برق کاملا صرفه جویی کنید.

وی تاکید کرد: بحران آب در همه جا وجود دارد باید صرفه جویی کرد تا خدای نکرده دچار جیره بندی و قطع آب و برق نشویم خیلی از شهرها و استان ها هستند که چند ساعت برق و آب ندارند.

وی خاطرنشان کرد: جای شکرگزاری که تاکنون قطعی نداشتیم آن است که واقعا صرفه جویی کنیم و به فکر هموطنان عزیزمان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دهم تیر ماه سالروز آزادسازی شهر مهران در دوران دفاع مقدس است، یکی از شهرهای مهم و استراتژیکی که صدامیان آن را به تصرف خودشان درآوردند اما در اولین فرصت به امر امام راحل، نیروی مسلح این شهر را آزاد کردند که یاد رزمندگان و شهدای این واقعه را گرامی میداریم.

خطیب نماز جمعه طبس به روز صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: صنعت ما باید به گونه ای باشد که نیاز به دیگران نداشته باشیم.

وی افزود: از مشکلاتی که در صنعت ما وجود دارد موضوع کیفیت محصولات است که مقداری مشکل دارد و باید صنعتگران ما توجه کنند، صنعت و تولیداتی که دارند استاندارد واقعی و درست باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به عنایتی که خداوند به کشور ما دارد از نظر داشتن معادن متنوع و ارزشمند شاید در دنیا نظیر نداشته باشد.

وی یادآور شد: در شهر ما معادن دچار مشکل است و معدن کاران و کارگران مشکلاتی در این زمینه دارند و روز عید فطر هم به آن اشاره کردم.

سالروز شهادت چهارمین شهید محراب آیت الله صدوقی، سالروز تخریب حرم های ائمه بقیع علیه السلام، سالروز حمله ناجوانمردانه ناو جنگی آمریکا به هواپیمایی ایرباس در دوران دفاع مقدس و شهادت ۲۹۸ نفر از موضوعاتی بود که به آن اشاره شد.

همچنین وی به مناسبت های روز بزرگداشت علامه امینی، چهاردهم تیر و روز قلم، روز شهرداری و دهیاری ها، سالروز مسدود کردن دارایی های ایران توسط آمریکای جنایتکار در سال ۵۹ نیز اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + پنج =