تیم شهرداری طبس قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شد/ +عکس

تیم شهرداری طبس با ضربات پنالتی در بازی نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

خبر طبس: تیم شهرداری طبس با ضربات پنالتی در بازی نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان، قهرمان این دوره از مسابقات شد.

به گزارش خبر طبس به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس، در شب تساوی‌ها و در حالی که سالن مملو از تماشاچی شهید الاهی جایی برای سوزن انداختن نداشت، دو بازی رده بندی و فینال این‌دوره از مسابقات علی رغم بازی‌های دیدنی مرحله نیمه نهایی از جذابیت کمتری برخوردار بود و در پایان دو دیدار شب گذشته این ضربات پنالتی بود که رده بندی تیم‌های اول تا سوم این‌دوره را مشخص کرد.

در دیدار رده‌بندی مسابقات که بین تیم‌های شاهین دیهشک و خانه کارگر برگزار شد، تساوی ۲ -۲ این دو تیم در زمان قانونی مسابقه به ضربات پنالتی کشید و تیم خانه کارگر موفق شد با نتیجه ۴-۵ عنوان سومی را از آن خود کند.

دیدار مهیج فینال این‌دوره از مسابقات هر چند در نیمه اول باعث خلق موقعیت‌هایی شد و چرخش زیبای مصطفی فرح بخش، آقای گل مسابقات تیم سنگین بار هادی‌زاده را پیش انداخت ولی چند دقیقه بعد حرکت فنی‌ترین بازیکن این‌دوره از مسابقات «علی احمدیان» و ضربه محکم و روپای این بازیکن آب رفته را به جوی شهرداری باز گرداند.

تقابل سرد و نفس گیر دو تیم در نیمه دوم مسابقه چنگی به دل نزد و هر دو تیم خود را در شرایطی آماده نواختن ضربات پنالتی کردند که بر روی کاغذ با حضور جواد پاسبان کفه ترازو بسوی تیم سنگین بار هادی‌زاده سنگینی می‌کرد ولی در شبی که گام‌های خسته از بازی شب قبل این دروازه‌بان برای تیم یزدی و چند حرکت بی‌نظیر در طول بازی نیرویی برای ادامه کار نگذاشته بود، علی احمدیان دومین ضربه پنالتی را به تیر افقی کوبید و در پایان نیز رجب پور فضای بالای دروازه صمدی را نشانه رفت و عنوان قهرمانی را به دست شهرداری و علی مروتی سپرد.

بنابراین در کوران مسابقات جام رمضان سال جاری «یادواره شهدای اصناف شهرستان طبس» که با حضور ۱۹ تیم از باشگاه‌ها و دستجات آزاد از روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان آغاز شده بود، شب گذشته با قهرمانی تیم شهرداری پایان یافت و تیم‌های سنگین بار هادی‌زاده و خانه کارگر عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در پایان مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان، عناوین برترین‌های این دوره، بنابر نظر کادر فنی مسابقات و نظر سنجی انجام شده به شرح ذیل اعلام شد:

برترین بازکن فنی و اخلاقی مسابقات:

علی احمدیان بازیکن ارزنده تیم سنگین بار هادی‌زاده

برترین مربی مسابقات:

حمیدرضا رستمی مربی تیم پایگاه حضرت ابوالفضل اصفهک

برترین سرپرست مسابقات:

حمید هادیزاده سرپرست تیم سنگین بار هادی‌زاده

برترین تیم اخلاق مسابقات:

تیم شهدای فهالنج

آقای گل مسابقات و ثبت رکورد:

مصطفی عباسیان فرح بخش با ۲۹ گل زده

در پایان مراسم شب گذشته که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان طبس در محل سالن ورزشی شهید الاهی برگزار شد، حکم و کاپ قهرمانی تیمهای برتر مسابقات با معرفی برترینهای این دوره به تیمها و نفرات اهداء شد.

همچنین جوایز مسابقه فرهنگی و قرعه کشی پایانی برنامه اختتامیه مسابقات که توسط حوزه مقاومت بسیج شهدای اصناف شهرستان طبس تهیه و تدارک دیده شده بود به نفرات برگزیده قرعه کشی اهدا شد.

تصاویر:











2 دیدگاه دربارهٔ «تیم شهرداری طبس قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان شد/ +عکس;

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 + 17 =