تیم دانشگاه آزاد، قهرمان رقابت‌های والیبال جام رمضان طبس شد/ +عکس

دو تیم زغال‌سنگ و دانشگاه آزاد اسلامی طبس شب گذشته در دیدار نهایی جام رمضان به مصاف هم رفتند و تیم دانشگاه آزاد با پیروزی در این دیدار توانست عنوان قهرمانی این‌دوره از مسابقات والیبال جام رمضان را از آن خود کند.

خبر طبس: دو تیم زغال‌سنگ و دانشگاه آزاد اسلامی طبس شب گذشته در دیدار نهایی جام رمضان به مصاف هم رفتند و تیم دانشگاه آزاد با پیروزی در این دیدار توانست عنوان قهرمانی این‌دوره از مسابقات والیبال جام رمضان را از آن خود کند.

به گزارش خبر طبس به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان طبس، دو تیم زغال سنگ و دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس که در مرحله نیمه نهایی با پیروزی مقابل تیم‌های شهرداری و دهیاری بهشت آباد به فینال ایندوره از مسابقات را یافته بودند، شب گذشته در دیدار نهایی جام رمضان به مصاف هم رفتند که تیم دانشگاه آزاد توانست در یک بازی حساب شده با برتری ۲-۰ مقابل تیم زغال سنگ، عنوان قهرمانی این‌دوره از مسابقات را از آن خود کند.

در دیگر بازی شب گذشته نیز برای کسب عنوان سومی مسابقات دو تیم شهرداری طبس و دهیاری بهشت آباد، دیدار رده بندی را برگزار کردند که در پایان این تیم شهرداری بود با شکست تیم دهیاری بهشت آباد به مقام سومی دست پیدا کرد.

رقابت‌های والیبال چهار نفره جام رمضان که از ۱۲ تیر ماه با حضور ۹ تیم در دو گروه آغاز شده بود، با کسب عنوان قهرمانی تیم دانشگاه آزاد پایان یافت و تیمهای شرکت زغال سنگ پروده و شهرداری طبس عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

عکس:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =