جوان طبسی دارنده مدال برنز کیک بوکسینگ جهان وارد طبس شد/ +عکس

محمدمهدی فاضلی که در مسابقات کیک بوکسینگ روسیه قهرمانی جهان با حمایت رسول عراقی از اعضای شورای شهر طبس و هزینه کرد چهار میلیون تومانی به این مسابقات اعزام شده بود توانست مقام سوم این مسابقات را کسب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس(طبس نیوز)، محمدمهدی فاضلی که درمسابقات کیک بوکسینگ روسیه قهرمانی جهان با حمایت رسول عراقی از اعضای شورای شهر طبس و هزینه کرد چهار میلیون تومانی به این مسابقات اعزام شده بود توانست مقام سوم این مسابقات را کسب کند.

وی صبح امروز با استقبال مردم ومسئولین وارد طبس شد.

فاضلی در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر گفت: مسابقات در سطح فوق‌العاده‌ای برگزار شد و من در وزن ۵۵ کیلوگرم توانستم پس از شکست قهرمانان کشورهای مختلف مدال برنز را برای کشورم شهرم و استانم کسب کنم.

وی افزود: طبس دارای جوانان مستعدی در همه زمینه‌ها است که این استعدادها به دلیل عدم حمایت پیشرفتی نمی‌کند.

این جوان طبسی اهل روستای حلوان تاکید کرد: از زحمات پدر و مادرم و مربی‌ام و آقای عراقی که حمایتم کردند تشکر می‌کنم که برای پیشرفتم همیشه پشتوانه گرمی بوده‌اند.

رسول عراقی نیز از اعضای شورای شهر و رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام طبس در گفتگو با خبرنگار واحد مرکزی خبر و طبس نیوز اظهار داشت: خوشحالم که جوان طبسی ما توانسته است این مقام جهانی را کسب کند و باعث افتخار ما شده است و ان‌شالله بتوانیم از همه جوانان در همه عرصه‌های ورزشی حمایت کنیم که برای کشورمان و شهرمان افتخار آفرین شوند.

تصاویر:

عکس: وحید الهی

13 دیدگاه دربارهٔ «جوان طبسی دارنده مدال برنز کیک بوکسینگ جهان وارد طبس شد/ +عکس;

  1. موفق و پیروز باشی اقای فاضلی انشا… مدال طلات رو به گردنت ببینیم پس یـــــــا عـــلــی.

  2. به نظر من ایشون وارد یکی از رشته های المپیکی مثل بکس بشن تا هم از امکانات تمرینی و هم منابع مالی در سطح ملی بهرمند بشن به هر حال توجه جامعه ومسئولان هم به رشته های المپیکی بیشتر هستش وبا استعدادایشون حتما میتونن از مدال اوران المپیکی ما باشن اگر دوستانی به ایشون دسترسی دارن نظر بنده را به عنوان یک کارشناس ورزشی به ایشون بگن شاید راه جدیدی در زندگی ورزشی این قهرمان باز شود //انشاا..

  3. درود برشما.کسب افتخار جهانی را به خواهرزاده عزیزم محمدمهدی فاضلی وخانواده فاضلی وصمیمی تبریک میگم.موجب مباهات وسرفرازی چوپانان وطبس هستی .وهمینطور حلوان..امیداست باوجود ورزشکارانی دراین خطه شاهد افتخارات زیادی دراین خطه کویری باشیم.مردمان کویر خونگرمند وچون کویر گرمی بخش دلهای عرفان وعاشقان…

  4. خدا قوت پهلوان دیار طبس. از انجایی که والده این قهرمان چوپانانی است ماهم به او افتخار می کنیم. درتمام لحظات زندگی موفق و موید باشید.

  5. با سلام و خسته نباشی خدمت همشهری عزیزم که مایه ی افتخار ما طبسی ها علل خصوص حلوانی های عزیزشد.من یه خواهش دارم که ما ورزشکاران رو فراموش نکنید. لطفا به ورزشکاران توجه کنید چون خودم تکواندوکار هستم درک میکنم مشکلات رو، مخصوصا به خانمها که خیلی ازآنها دراین شهرهای کوچیک استعدادشون پنهان میمونه.
    GOOD LUCK

  6. با سلام .بنده کوچیک همه نماینده و مربی سبک کیک بوکسینگ .شین کاراته.و دای دو جو کو کاراته هستم .اگر مسولین حمایت کنند افراد بیشتری و بهتری حتی از فاضلی هستند که حمایت نمیشوند.حدود۱۵ساله رزمی کار میکنم دان۳هستم .خواهشمندم از ما حمایت کنند.با تشکر سید مرتضی نصرت .بچه حلوان ساکن طبس

  7. ضمن تبریک به این نوجوان عزیز امیدواریم مسئولین محترم ورزش نظرویژه ای به این ورزشکارداشته باشند تاسبب دلگرمی وپیشرفت دیگرجوانان بااستعدادحلوانی شوند

  8. خدا قوت دلاور خسته نباشی پهلوان
    تو طبس استعداد سر به گور زیاد داریم افرادی که واقعن استعداد پیشرفت کردن را دارند اما جایی را برای نشان دادن خود نمی بینند.

  9. من حلوانی نیستم ولی اینو بگم که اگه توی رشته های رزمی ووالیبال در این روستا سرمایه گذاری بشه حتی میتونن بازیکن ملی و قهرمان المپیکی داشته باشن همین الان چند والیبالیست ورزمی کار در حد تیم های ملی داره میتونین برین تمریناتشونو ببینین وبا اون چیزی که توی تلویزیون میبینین مقایسه کنیین(قابل توجه مسئولین ورزش شهرستان)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − پنج =