شهرداری و خانه کارگر فینالیست مسابقات فوتسال طبس شدند

سرپرست اداره ورزش و جوانان طبس با اشاره به رقابت ۱۴ تیم در مسابقات فوتسال این شهرستان گفت: تیم‌های شهرداری و خانه کارگر فینالیست شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس( طبس نیوز) ایرج توتونچی اظهار کرد: مسابقات فوتسال قهرمانی جام ولایت شهرستان طبس با حضور ۱۴ تیم از ۱۵ آذر ماه جاری در زمین چمن مصنوعی آزادی مجموعه ورزشی شهید الهی در حال برگزاری است.

وی افزود: در رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات تیم فوتسال شهرداری طبس به مصاف منظریه رفت که با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف گذشت و به دیدار نهایی راه پیدا کرد.

تابان گلشن در مقابل خانه کارگر رنگ باخت

سرپرست اداره ورزش و جوانان طبس گفت: در دومین دیدار از این مرحله تیم فوتسال خانه کارگر در مقابل تابان گلشن به میدان رفت که در وقت قانونی بازی به تساوی پنج رسید و در ضربات پنالتی این تیم خانه کارگر بود که با نتیجه ۱۰ بر ۹ تابان گلشن را مغلوب کرد و فینالیست شد.

توتونچی یادآور شد: در بازی رده‌بندی مسابقات فوتسال قهرمانی جام ولایت طبس ۲ تیم منظریه و تابان گلشن برای کسب مقام سوم به دیدار هم می‌روند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات با بازی فینال ۲ تیم خانه کارگر و شهرداری طبس جمعه ۲۱ آذر ماه پایان می‌یابد.
منبع: فارس

دیدگاهی در “شهرداری و خانه کارگر فینالیست مسابقات فوتسال طبس شدند

  1. شهرهای هم جوار ما مشغول بازی در لیگ برتر رشته های مختلف کشور هستند اونوقت ما چسبیدیم به مسابقات فوتسال کارمندان شهر و رقابت های درون شهری!
    منیزیم فردوس هم هندبالش به عنوان نماینده هندبال کشور رفت آسیا بازی کرد به همراه ثامن الحجج سبزوار.. ما هم هر سال جام رمضان داریم که…
    حیف استعدادهایی که با خاک یکسان می شوند.. طبس هیچی از اینا کم نداره.. هیچچچچچچچــــــــــچچچچچچچی…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 1 =