حضور کشتی‌گیران طبسی در بزرگترین رویداد کشتی جهان

در بزرگترین تورنمنت کشتی دنیا که با حضور نماینده فیلا جهت ثبت در کتاب رکوردهای جهان (گینس) در تهران برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان طبسی حضور خواهند یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان طبس، رقابت های کشتی عمومی(اوپن) در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و دو رشته آزاد و فرنگی بر روی پانزده تشک به صورت همزمان به عنوان یکی از مراحل انتخابی تیم ملی و با حضور نماینده اتحادیه جهانی کشتی برگزار می شود.

این رقابت‌ها که در برنامه‌های حفظ کشتی در المپیک اهمیت بالایی دارد، و قرار است مستندات آن در این زمینه به IOC ارسال شود.

همچنین مدیریت رکوردهای جهان گینس نیز نامه فدراسیون کشتی ایران برای ثبت بزرگترین تورنمنت کشتی دنیا را که با نام گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می‌شود، پذیرفته است و قرار است مستندات پس از رقابت‌ها برای ثبت در کتاب رکوردهای جهان گینس ارسال شود.

بنا بر اعلام هیات کشتی شهرستان طبس ابوالفضل حسن‌زاده، مرتضی مهدی‌زاده، امیرحسین صفرپور، محمدحسن فغانی و محسن مرادیان کشتی‌گیران رده‌های مختلف به همراه علی فرحناکی به نمایندگی از استان خراسان جنوبی در این تورنمنت بزرگ شرکت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =