مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در طبس پیگیری شد/ امروز ایستگاه آخر مسابقات

در سومین روز از مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در طبس شش نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، در سومین روز از نهمین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در طبس، بیست مرد قوی ایران با هم به رقابت پرداختند.

در بخش اول دور سوم، قهرمانان می‌بایست ماشین یک تن و ۲۳۰ کیلوگرم را در ۲۰ متر حمل می‌کردند.

در این بخش امیرحسین یاوری از استان اصفهان با ۹.۹۱ ثانیه، مهرداد باجلان از تهران ۱۰.۳۱ ثانیه و علی پایلوند از قزوین با ۱۱.۱۳ ثانیه نفرات اول تا سوم شدند.

در بخش دوم شامل حرکات سه‌گانه‌ی پرتاب گوی ۱۸۰ کیلوگرم بر روی سکو با ارتفاع ۱۲۰ سانتی‌متر، حمل سیلندر ۱۰۰ کیلوگرمی به طول ۱۰ متر و همچنین حمل چمدان ۳۶۰ کیلوگرمی به طول ۱۰ متر، رامین فرج‌نژاد از کرج، نعمت جلالی از تهران و علی پایوند از قزوین رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

امروز در مرحله نهایی گذاشتن گوی‌های ۱۲۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم به تعداد ۵ عدد روی سکوی یک متری، لیفت ماشین و نهایتا بلند کردن کنده ۱۵۰ و ۱۶۵ کیلوگرمی انجام خواهد شد.

شایان ذکر است تا قبل از این مرحله امیرحسین یاوری، مهرداد باجلان و رامین فرج‌نژاد مقام‌های اول تا سوم مسابقه قوی‌ترین مردان ایران هستند.

در حاشیه این مسابقات فرامرز خودنگاه رئیس کمیته قوی‌ترین مردان در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس گفت: ما چهار نفر از این ورزشکاران را برای مسابقات جهانی انتخاب خواهیم کرد.

وی افزود: سطح مسابقات خیلی بالاست و رکوردها لحظه به لحظه شکسته می‌شود.

رئیس کمیته قوی‌ترین مردان گفت: دو سالی بود که این مسابقات برگزار نشد اما امیدواریم بتوانیم دوباره این مسابقات را به خانه مردم برگردانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 19 =