معرفی برترین‌های مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در طبس

مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در طبس با معرفی برترین‌های قوی‌ترین مردان کشور به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، در آخرین روز از مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در طبس، ۸ مرد آهنین در سه بخش بالابردن کنده ۱۵۰ و ۱۶۵ کیلوگرمی، لیفت ماشین ۱ تن و ۴۵۰ کیلوگرمی و گذاشتن ۵ گوی ۱۲۰ تا ۲۰۰ کیلوگرمی روی سکوی ۱ متری با هم رقابت کردند.

در پایان این مسابقات علی پایلوند با ۹۳ امتیاز از استان قزوین قهرمان قهرمانان شد، رامین فرج‌نژاد با ۸۸ امتیاز و مهرداد باجلان با ۸۷ امتیاز هر دو از استان البرز دوم و سوم شدند و نعمت جلالی با ۸۱ امتیاز از استان تهران چهارم شد.

در نتایج تیمی نیز تیم‌های استان‌های البرز، قزوین و تهران مقام‌های برتر را از آن خود کردند.

کاپ اخلاق این مسابقات نیز به حمید یعقوبی از استان خراسان جنوبی اعطا شد.

شایان ذکر است چهار نفر اول این مسابقات به مسابقات جهانی اعزام می‌شوند.

نهمین دوره مسابقات مردان آهنین کشور یادواره شهدای انقلاب با شرکت ۶۰ ورزشکار از ۲۰ استان کشور در هفت بخش به مدت سه روز در شهرستان طبس برگزار شد.

از نکات قابل توجه این مسابقات می‌توان به حضور مجتبی ملکی قهرمان ادوار گذشته این مسابقات و فرامرز خودنگاه به عنوان داوران مسابقات، حضور جوان ۱۶ ساله تهرانی و رسیدن تا مرحله نیمه نهایی، حضور پدر و پسر کرمانشاهی در مسابقات، حضور مرد ۱۸۰ کیلویی آبادانی به عنوان سنگین‌وزن‌ترین مرد مسابقات و پوشیدن لباس مرحوم روح‌الله داداشی بر تن رامین فرج‌نژاد اشاره کرد.

این مسابقات مهم‌ترین رویداد ورزشی سه دهه گذشته در شهرستان طبس محسوب می‌شود.

به گفته علی طماسبی تهیه‌کننده برنامه رویداد ورزشی شبکه خاوران این مسابقات به زودی از سیمای خراسان جنوبی در بخش رویداد ورزشی پخش خواهد شد که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین در خصوص پوشش زنده مسابقات توسط وحید الاهی گزارشگر صدا و سیمای خراسان جنوبی، خبرنگار شهرستان طبس و سردبیر پایگاه اطلاع رسانی طبس که مسئول کمیته روابط عمومی مسابقات نیز بود، ۲۲ ارتباط زنده تلویزیونی و رادیویی طی سه روز با ۱۷ استان برقرار شد و مردم مراکز قزوین، چهارمحال و بختیاری، مهاباد، خراسان جنوبی، زنجان، کیش، تبریز، همدان، سیستان و بلوچستان، یاسوج، لرستان، قم، کرمان، کرمانشاه، فارس، کردستان و تهران در جریان برگزاری مسابقات قرار گرفتند.

دیدگاهی در “معرفی برترین‌های مسابقات قوی‌ترین مردان ایران در طبس

  1. با سلامک و عرض خسته نباشید ایا این همان مسابقات مردان اهنین است که همه ساله از شبکه ۳ درنوروز پخش میشود ؟برای طبس هم چنین است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =