تقدیر شهردار طبس از دست اندرکاران مسابقات قویترین مردان کشور

شهردار طبس در پیام خود آورده است: یقیناً برگزاری یک مسابقه در سطوح کشوری و میزبانی شایسته برای میهمانان ارزشمند آن، مرهون تلاش کسانی است که همواره جهت تعالی و ارتقاء شهرستان طبس قدم برداشته اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی طبس، تیمور مقدس زاده خسروی در پیامی ضمن تجلیل از برگزار کنندگان نهمین دوره مسابقات کشوری قویترین مردان کشور، این رویداد مهم ورزشی را برای طبس ارزشمند خواند.

متن پیام سرپرست شهرداری طبس به این شرح است:

بسمه تعالی

پیامبر اکرم(ص): پروردگار بر تو حقی دارد و بدنت نیز بر تو حقی دارد.

سلام علیکم

توجه به تندرستی جسم و پالایش روح و سرشت از سستی و پژمردگی، تلاشی بسیار ارزشمند است که در آموزه‌های دینی و ملی ما نیز توصیه‌های فراوانی به آن شده است.

در این میان ترویج فرهنگ ورزش در بین قشر معزز جوان و نوجوان به لحاظ اثرات و دستاوردهای چشمگیری که در ارتقاء سطح سلامت جسمی و روحی، افزایش روحیه نشاط و شادابی و امید به زندگی این عزیزان دارد، از جایگاه مهمی برخوردار است.

از این رو شورای محترم اسلامی شهر و شهرداری طبس با نگاه ویژه به مقوله ورزش و جوانان و با بهره گیری از تمامی ظرفیتها و امکانات موجود با برگزاری نهمین دوره مسابقات کشوری قویترین مردان ایران، بزرگترین رویداد ورزشی شهرستان طبس را رقم زد تا خدمتی کوچک در عرصه ارتقای فرهنگ ورزشی میقات الرضا انجام داده باشد.

یقیناَ برگزاری یک مسابقه در سطوح کشوری و میزبانی شایسته برای میهمانان ارزشمند آن، مرهون تلاش بی دریغ مسئولین خدوم و دلسوزی می باشد که همواره جهت تعالی و ارتقاء شهرستان طبس قدم برداشته و خدمتگذاری را افتخاری بزرگ و پاسخگویی را وظیفه ای مهم برای خویشتن می دانند.

اینجانب ضمن اعلام خرسندی از برگزاری نهمین دوره مسابقات کشوری قویترین مردان ایران به میزبانی طبس گلشن، بر خود وظیفه می دانم از تمامی دست‌اندرکاران و متولیان این رویداد مهم، بویژه از مهندس هاشمی- معاونت محترم استاندار و فرماندار ویژه، مهندس عراقی- مسوول محترم روابط عمومی و کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر، رئیس و اعضای محترم اعضای محترم شورای اسلامی شهر، مهندس اشرفیان شهردار سابق، مسوولان و دستندرکاران اداره ورزش و جوانان و نیز اصحاب محترم رسانه شهرستان طبس تشکر و قدردانی نمایم.

در پایان برای مردان تنومند کشور، بعنوان شرکت کنندگان در این مسابقه بزرگ ورزشی، تندرستی و پیروزی روز افزون را از قادر متعال مسئلت می‌نمایم.
تیمور مقدس زاده خسروی
سرپرست شهرداری طبس
اسفند ۱۳۹۳

دیدگاهی در “تقدیر شهردار طبس از دست اندرکاران مسابقات قویترین مردان کشور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 14 =