مدال آوران و دست اندرکاران ورزش بانوان طبس مورد تجلیل قرار گرفتند

در پنجمین روز از هفته گرامیداشت مقام زن با عنوان «زن، سلامت، شادابی و امید، از مدال آوران و دست اندرکاران ورزش بانوان طبس تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مراسم تجلیل از بانوان مدال آور طبسى در محل سالن همایش هاى هلال احمر برگزار شد.

توتونچى رییس اداره ورزش وجوانان طى سخنانى گفت: بانوان طبسى در عرصه هاى مختلف افتخار آفرین بوده‌اند.

وى با بیان اینکه باتوجه به ظرفیت و استعدادهاى موجود در شهرستان می‌توانیم به افتخارات بیشترى دست یابیم گفت: امیدواریم و انتظارمان این است که ورزشکارانمان را در بازی هاى آسیایى و بین المللى ببینیم و از ایشان تجلیل کنیم.

همچنین فاطمه نقوى‌زاده مسئول ورزش بانوان شهرستان در این مراسم گفت: زنان و دختران ما باعث سربلندى ما هستند و دستیابى آنان به مقام‌های ورزشى در عرصه هاى مختلف باعث خوشحالیست.

وى همچنین از دوست و همراه دیرینه‌اش مرحومه ناهید توسلى یاد کرد و افزود: ایشان از پیشکسوتان و دلسوزان ورزش بانوان درشهرستان بودند.

از دیگر برنامه هاى این مراسم اجراى برنامه توسط سه دارنده مقام کشورى در رشته کاراته سبک کیوکوشین، اجراى مداحى توسط حسین داریوش مداح اهل بیت، قرائت دلنوشته اى در رابطه با مقام مادرتوسط ورزشکار جوان و به نام شهرستان خانم گلناز هنرمند و همچنین ورزش باستانى توسط گروه باستانى کاران نوجوان طبسى بود.

در پایان این مراسم از ورزشکاران در رشته هاى کاراته، والیبال، بسکتبال، آ مادگى جسمانى، تنیس روى میز، بدمینتون و دارت که داراى مقام‌های کشورى، استانى و یا شهرستانى بودند با هدایایى تقدیر شد.

دیدگاهی در “مدال آوران و دست اندرکاران ورزش بانوان طبس مورد تجلیل قرار گرفتند

  1. به نام خدا. سرکار خانم نقوی زاده چه به لحاظ تلاش همیشگی و علاقه وافری که به ورزش بانوان دارند ، و چه اقدام بجا و شایسته ای که در زنده نگاهداشتن یاد زنده یاد خانم ناهید توسلی – که رحمت خداوند بر ایشان باد – انجام دادند قابل تقدیرند . ایام میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها را به بانوان طبس و بویژه خانم نقوی زاده تبریک می گویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − دو =