رونمایی از دستگاه‌های ورزشی پارکی ویژه جانبازان و معلولان

سرپرست شهرداری طبس گفت: تعداد پنج دستگاه ورزشی پارکی شامل ادغامی حرکات دست، کشش به سمت پایین، قایق پارویی‌، ادغامی پرس سینه‌، ادغامی حرکات پا در جوار میدان امام رضا(ع) ‌توسط شهرداری تهیه و نصب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس به نقل از حوزه رسانه شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس، تیمور مقدس زاده خسروی از رونمایی دستگاه‌های ورزشی ویژه معلولین و جانبازان خبر داد و گفت: برابر سیاست های شورای اسلامی شهر جهت تندرستی و نشاط اجتماعی و در ادامه تجهیز بوستان‌های شهری به لوازم ورزشی از این دستگاه ها رونمایی شد.

سرپرست شهرداری طبس افزود: با پیشنهاد دکتر گازرانی رییس اداره بهزیستی طبس، تعداد پنج دستگاه ورزشی پارکی شامل ادغامی حرکات دست، کشش به سمت پایین، قایق پارویی‌، ادغامی پرس سینه‌، ادغامی حرکات پا در جوار میدان امام رضا(ع) ‌توسط شهرداری تهیه و نصب شد.

مقدس زاده تصریح کرد: جانبازان و معلولین از امکانات ورزشی در شهرستان طبس محروم هستند و با توجه به شرایط جسمی آن‌ها و نیاز بیشتر این قشر به اقدامات ورزشی، باید کارهای موثرتری را در این حوزه انجام دهیم که در همین راستا و برای نخستین بار در شهرستان، این حرکت صورت گرفته است تا بخشی از نیاز تندرستی جانبازان و معلولان برطرف شود.

9 دیدگاه دربارهٔ «رونمایی از دستگاه‌های ورزشی پارکی ویژه جانبازان و معلولان;

  1. خاهشا نگین باغ گلشن ۱ یا ۲.باغ گلشن میراث تاریخیه خواهشا با چهار درخت در یک مکان خشک مقایسش نکنید.حداقل کمی حرمت میراث تاریخیمون رو نگه دارید.

  2. حیف
    اینا زحمت میکشن اما زحمتشون هم بیهودست فقط واسه اینکه بگن کاری انجام دادیم سریع و بدون کارشناسی یهو یه کاری را سلیقه ای انجام میدن
    مسئولان گرامی خودتون حیفتون نمیاد آخه حیف اینهمه بودجه بیخود، فقط کافی بود یه زنگ بزنین این همه کارشناس تحصیلکرده داریم
    حالا بازم ممنون همین که تو ذهنتون یادی از معلولین گذر کرده جا شکرش باقیه الهی شکر

  3. سلام دوستان.
    درپاسخ دوست عزیزی که گفته بودن شهرداری درخواست اداره را اجابت نکرده باید عرض کنم خیر اینطور نبوده که اداره ورزش درخواستی برای نصب این وسایل داده باشه منظورم این بود که حداقل برای جانمایی این وسایل نظر کارشناسی اداره ورزش رو هم طلب می کردن قطعا محل مناسب تری پیشنهاد میشد و این امکانات بلا استفاده نمی ماند.
    هرچند که بارها با دوستان در شهرداری بابت طراحی بوستانها و پارکها این اعلام آمادگی رو اعلام کردیم که حداقل قبل از اجرای طرح یه مکانی هم برای رشته ورزشی خاصی در نظر گرفته بشه ولیمتاسفانه دوستان از سر لطفی که به اداره ورزش دارند بعد از پایان پروژه ساخت مراجعه می کنند و فضایی را پیشنهاد می دن که امکان تعبیه فضای ورزشی مناسبی در آنجا وجود نداره و این مشکل بخاطر ناهماهنگی های اداری هست که امیدواریم برای بعدها برطرف شود. باز هم ممنون از همه کسانیکه برای ورزش قدمی بر می دارند.

  4. دستشون درد نکنه. اما اصلا محل مناسبی رو در نظر نگرفتن برای این برنامه. آخه کی میره اونجا ورزش می کنه. لااقل میزاشتید تو باغ گلشن یک یا دو

  5. یعنی شهرداری درخواست اداره ورزش رو رد کردن واقعا که
    هر چی باشه اداره ورزش بیشتر آگاهی داره از مسایل ورزشی چه خوب بود کمی مسئولان شهرداری با بقیه اتحاد داشتند

  6. با تشکر از اقدام خوب شما که به فکر حال معلولین بودین و البته از نظر مکانی اصولی تر کار میشد عالی میشد به هر حال باز هم از همه کسانی که زحمت کشیدند به عنوان شهروند طبسی سپاسگزاری میکنم و درخواستی از اداره ورزش و جوانان طبس دارم که برای بانوان نیز فکری بکنند و طرحی ارائه بدهند

  7. سلام مجدد
    مهمترین نکته در برآوردن نیازهای ورزشی این قشر در وهله اول برآوردن نیازهای روانی آنهاست و نکته اساسی در ترغیب و تشویق به سمت و سوی ورزش ظرفیت سازی برای پذیرش آنهاست و این زمینه متاسفانه در سطح شهر و به جد می توان گفت در اماکن ورزش ما به طور اکمل وجود ندارد و تلاش اداره ورزش در سالیان گذشته در ارتباط با جذب و هدایت آنها به سوی ورزش بی نتیجه بوده است هر چند که آینده پر از امید است. پس باید رفت و حرکت کرد.ممنون

  8. سلام وآرزوی قبولی طاعات و عبادات
    ضمن تقدیر و تشکر از همت وتلاش انجام شده و توجه به ورزش جانبازان و معلولان از طرف شهرداری محترم
    هرچند که کار ارزشمندی صورت گرفته ولی در تعیین مکان نصب این وسایل متاسفانه دقت کافی از لحاظ مدنظر قراردادن شرایط روانی جانبازان و معلولان صورت نگرفته و برعکس آنچکه روحیات این قشر عزیز با ورزش کردن در ملا عام سازگار نیست این وسایل درست در جایی تعبیه شده که در معرض عبور و مرور مردم قراردارد و محققا هیچ استفاده ای ازاز طرف افراد جانباز یا معلول از این وسایل نخواهد شد.اداره ورزش و جوانان این آمادگی را داشت تا این امکانات ویژه در مکانی مناسب تر مثلا محوطه مجموعه های ورزشی برای استفاده این قشر محترم نصب گردد.
    بهر حال خدا خیرتان دهاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + سیزده =