مسابقات جام رمضان بانوان طبس با برگزاری اختتامیه به کار خود پایان داد/ +عکس

همراه با پایان رقابت‌های بسکتبال بانوان، مراسم اهداء جوائز و کاپ قهرمانی مسابقات مختلف بانوان با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، شب گذشته با برگزاری مراسم اختتامیه در سالن ورزشی کوثر طبس، مسابقات ورزشی بانوان طبس به کار خود پایان داد.

در این مراسم نقوی‌زاده مسئول امور ورزش بانوان شهرستان گزارش کاملی از رقابت‌های برگزار شده بانوان در سه رشته فوتسال، والیبال و بسکتبال ارائه داد و از همه دست اندرکاران ورزش بانوان، ورزشکاران، مسئولان وحامیان ورزش بانوان قدردانی کرد.

شایان ذکر است رقابت‌های بسکتبال بانوان که با شرکت ۵ تیم برگزار شده بود، شب گذشته با قهرمانی افق تابان بافق پایان یافت و تیم‌های خانه کارگر و زغال سنگ عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در مسابقات والیبال نیز رقابت ۶ تیم شرکت کننده با قهرمانی تیم پویشگران به اتمام رسید و تیم‌های خانه کارگر و زغالسنگ مجددا مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در مسابقات فوتسال بانوان تیم شاهین نوین قهرمان رقابت‌های امسال جام رمضان شد و تیم‌های شب رویایی و املاک اسکان دوم و سوم شدند.

در مراسم شب گذشته از طرف هیات‌های ورزشی و امور ورزش بانوان شهرستان طبس، احکام و کاپ قهرمانی مسابقات ورزشی بانوان در حضور مسئولان شهرستان به مربیان، سرپرستان و بازیکنان تیم‌های برتر اهداء شد و در پایان نیز از حامیان تیم‌های ورزشی تجلیل بعمل آمد.

تجلیل از ۵ تن از بانوان شرکت کننده در کلاس‌های ورزشی و آموزشی بانوان به مناسبت فرا رسیدن روز عفاف و حجاب به عنوان الگوی عفاف و حجاب که با نظر مربیان و امور ورزش بانوان انتخاب شده بودند و برگزاری مراسم قرعه کشی مسابقه فرهنگی روز عفاف و حجاب که پاسخ به ده سئوال طراحی شده بود، انجام و بعنوان حسن ختام مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان در ماه مبارک رمضان برگزار گردید.

IMG_0950

اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان طبس

اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان طبس

اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان طبس

اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان طبس

اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان طبس

اختتامیه مسابقات ورزشی بانوان طبس

3 دیدگاه دربارهٔ «مسابقات جام رمضان بانوان طبس با برگزاری اختتامیه به کار خود پایان داد/ +عکس;

  1. جناب آقای مهندس مصطفی تقیان مدیریت محترم عامل شرکت پویشگران طبس.کسب مقام اول مسابقات والیبال بانوان که در سطح بسیار بالا برگزار گردیده است تبریک عرض می نماییم.

  2. به نام خدا. موفقیت بانوان طبس ، صرف نظر از مدال و مقام ( که البته آن را هم دارند ) ، بلکه به خاطر حضوربیش از پیش فاخر و متناسب فرهنگی در صحن جامعه ، ارزشمند و مایه مباهات است که نتیجه زحمات و مدیریت جامعه ورزش شهرستان است . لذا به همه آنان و من جمله ریاست محترم تربیت بدنی و نیز سرکار خانم نقوی زاده تبریک عرض می نمایم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =