باشگاه‌های ذوالفقار و المپیای طبس مقام سوم مسابقات تک‌پرس قهرمانی شرق کشور کسب کردند

باشگاه‌های ذوالفقار و المپیای طبس در مسابقات قهرمانی تک‌‌پرس شرق کشور که با شرکت ۱۰۲ورزشکار بدنساز از ۱۸ باشگاه پرورش اندام از چهار استان کشور در بیرجند برگزار شد موفق به کسب رتبه سوم شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، مسابقات قهرمانی تک‌ پرس شرق کشور به منظور ایجاد همبستگی و اتحاد ملی و مذهبی و برای محکومیت رژیم سفاک آل‌سعود گرامیداشت شهید آیت‌الله نمرباقرالنمر با حضور ورزشکارانی از استان‌های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی و خراسان جنوبی در سالن ورزشی حجاب بیرجند برگزار شد.

در رده سنی نوجوانان این دوره از مسابقات در وزن ۵۹ کیلوگرم حامد خدمتی کیهان از فردوس، مجید حسینی‌نژاد از طبس و امیرعلی عابدی از بیرجند رتبه‌های برتر را کسب کردند.

در دسته ۶۶ کیلوگرم نوجوانان عباس شعبانیان از ذوالفقار طبس، حسن مرادیان از المپیک بیرجند، محمد مددی از مردان آهنین قاین، حائر رتبه‌های اول تا سوم شدند.

در بخش تیمی نوجوانان مسابقات پرس سینه شرق کشور باشگاه المپیک بیرجند قهرمان شد، سیستان و بلوچستان نایب قهرمانی را از آن خود کرد و باشگاه ذوالفقار طبس رتبه سوم را کسب کرد.

در دسته ۹۳ کیلوگرم جوانان وحید نظریان از باشگاه ذوالفقار طبس، علیرضا بارانی از لکزایی زابل و علی حاجی‎پور از ایران زمین بیرجند،حائز رتبه‌های برتر شدند.

در بخش انفرادی رده سنی بزرگسالان این دوره از مسابقات در وزن ۶۶ کیلوگرم حمید دیانتی از المپیا طبس، مرتضی کادری از اکسیژن و حامد براتی مردان فولادین بیرجند حائز رتبه‌های برتر شدند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم علی برزگر از باشگاه شهید لکزایی زابل، مجتبی کهنسال از مردان فولادین و امیر مولودی از المپیا طبس بر سکوی اول تا سوم قرار گرفتند.

در بخش تیمی مسابقات قهرمانی پرس سینه رده سنی بزرگسالان شرق کشور گرامیداشت شهید آیت‎الله نمرالباقرالنمر باشگاه مردان فولادین بیرجند قهرمان شد، باشگاه شهید لکزایی زابل نایب قهرمانی را بدست آورد و باشگاه المپیا طبس مقام سوم را کسب کرد.

عکس:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 12 =