گزارشی از برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات فوتسال شهرستان طبس در ماه مبارک رمضان

بیست و دومین دوره مسابقات فوتسال در ماه مبارک رمضان با عنوان جام شهدای دانش آموز با برگزاری هفتاد و چهارمین دیدار به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی طبس، این مسابقات با حضور بیست و پنج تیم و از شب نخست ماه مبارک رمضان در محل سالن شهید الهی آغاز گردید.

این دوره از مسابقات که با حمایت بسیج دانش آموزی شهرستان طبس برگزار گردید، تیمها در مرحله اول مسابقات در پنج گروه قرار گرفتند و پس از ۵۰ دیدار ده تیم برتر به مرحله بعد صعود نمودند.

عدم صعود تیم شهدای محمدآباد تیم شایسته دور اول مسابقات از نکات جذاب مسابقات بود که بدلیل قرار گرفتن در گروه مرگ مسابقات نتوانست به جمع ده تیم برتر راه یابد.

حضور دو تیم شهدای گمنام و شهیدان استاد از دیهوک نشان از توجه ویژه این بخش از شهرستان به فوتسال دارد که امید می رود در سایه توجه بیشتر و استفاده از مربیان آموزش دیده روزهای بهتری را در پیش روی داشته باشند.

بعد از چندین سال وقفه در حضور تیمهای عشق آباد در مسابقات شهرستان امسال به همت هیات فوتبال و نمایندگی اداره ورزش تیم منتخب این شهر هم در مسابقات حاضر گردید ولی در جمع مدعیان مرحله دوم توفیقی نداشت.

با انجام بیست بازی در مرحله دوم مسابقات صعود تیم‌های اقامتگاه بوم گردی حلوان، شهیدان استاد دیهوک، مجتمع طبس پودر و خانه کارگر به دور دوم مسجل شد.

عدم صعود تیم‌های سوپر مارکت ایساتیس و همچنین تیم دهیاری اصفهک در آخرین شب مرحله دوم از رقابت تنگاتنگ تیم‌ها حکایت داشت.

در دیدار های نیمه نهایی تیم اقامتگاه بومی گردی حلوان از سد تیم خانه کارگر گذشت و تیم مجتمع طبس پودر هم تیم شهیدان استاد دیهوک را شکست داد.

اما در دیدار رده بندی این مسابقات تیم خانه کارگر موفق شد با نتیجه ۵ به ۳ تیم شهیدان استاد دیهوک را شکست دهد و به مقام سوم مسابقات برسد.

در دیدار نهایی این مسابقات تیم مجتمع طبس پودر غیبت دروازه بان نام آشنای خود «جواد پاسبان» را بیشتر از همیشه احساس نمود و شاگردان محمد جمشیدی با نتیجه یازده به پنج مغلوب تیم اقامتگاه بومی گردی حلوان شدند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور حجت الاسلام محمدیان مسئول دفتر امام جمعه طبس، پیام بخشی طوسی شهردار طبس، عبدالرحیمی عضو شورای اسلامی شهرستان و توتونچی رییس اداره ورزش و جوانان طبس و جمعی از پیشکسوتان و روسای ادارات برگزار گردید از خانوادهای شهیدان استاد، توسط نجف‌زاده رییس هیات فوتبال شهرستان و شعبانی معاونت بنیاد شهید شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از محمد عابد از تیم شهدای محمدآباد و محمد حسن مرادی از تیم سوپر مارکت ایساتیس به عنوان پدیده جوان مسابقات، هادی نورالهی از تیم خانه کارگر برترین بازیکن فنی مسابقات، علیرضا میرزایی از تیم اقامتگاه بومی گردی حلوان آقای گل مسابقات، جلال نیکدات از تیم اقامتگاه بومی گردی حلوان برترین مربی و محمد جمشیدی از تیم مجتمع طبس پودر به عنوان مربی جوان مسابقات تجلیل به عمل آمد.

جوایز نفرات برتر مسابقات توسط فروشگاه تکنو اسپرت به نفرات برگزیده اهدا گردید.

ضمن اینکه مقام اخلاق مسابقات به تیم شهیدان استاد از دیهوک اهدا گردید.

از سوی هیات فوتبال شهرستان از پرسنل محترم نیروی انتظامی شهرستان با اهدای جوایزی تقدیر به عمل آمد.

دیدگاهی در “گزارشی از برگزاری بیست و دومین دوره مسابقات فوتسال شهرستان طبس در ماه مبارک رمضان

  1. خیلی سطح بر گزاری و قضاوت داوری پایین بود متاسفم امیدوارم سال دیگه از روستاها کسی تیم نده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 6 =