آمادگی طبس برای میزبانی رقابت های کشوری پرس سینه

برگزاری رقابت های کشوری پرس سینه به میزبانی شهرستان طبس پیشنهاد و مقرر شد این مقوله از طریق هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان پیگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری طبس نیوز، رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام طبس گفت: با توجه به تجربه خوب برگزاری رقابت های قوی ترین مردان ایران در طبس که مربوط به سال ۹۳ است این شهرستان آمادگی برگزاری رقابت های کشوری پرس سینه را دارد.

عراقی تاکید کرد: بر این اساس پیشنهاد میزبانی طبس با هماهنگی هیئت استان به دبیر فدراسیون ارائه و مقرر شد از طریق هیئت استان پیگیری های لازم در این زمینه انجام شود.

به گفته وی هم چنین پیشنهاد برگزاری رقابت های پرس سینه استانی به میزبانی شهرستان طبس با اهدای جوایز نفیس نیز در حال بررسی است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰۰ ورزشکار سازمان یافته در طبس ادامه داد : با توجه به استعداد و رکورد خوب ورزشکاران، با حمایت جدی تر از بدنسازان شهرستان به طور قطع در سال های آینده شاهد حضور تعدادی از بدنسازان طبس در تیم ملی خواهیم بود.

وی همچنین به برگزاری رقابت های مچ اندازی، پرورش اندام و پاورلیفتینگ شهرستان در سال جاری اشاره کرد و از برگزاری رقابت های قوی ترین مردان طبس در اوایل اسفند ماه سال جاری خبر داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − دو =