پرونده جام شهدای ورزشکار با درخشش تیم محمدآباد و جوخواه بسته شد

مسابقات فوتسال جام شهدای ورزشکار شهرستان طبس با قهرمانی تیم پایگاه حضرت موسی بن جعفر (ع) محمدآباد در رده سنی جوانان و پایگاه سلمان فارسی جوخواه در رده سنی نوجوانان به پایان رسید.

به گزارش طبس نیوز، در روز پایانی این مسابقات که امروز در سالن ورزشی شهید الهی برگزار گردید در نخستین بازی و در رده سنی جوانان تیم پایگاه حضرت موسی بن جعفر (ع) محمدآباد توانست در ضربات پنالتی تیم پایگاه شهید باهنر را با حساب دو بر صفر شکست داده و مقام اول این مسابقات را از آن خود کند.

دو تیم در پایان وقت قانونی به تساوی دو بر دو رسیده بودند.

در بازی دوم و در رده سنی نوجوانان تیم پایگاه سلمان فارسی توانست با حساب چهار بر یک تیم پایگاه حضرت فاطمه (س) را مغلوب کند و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور فرمانده بسیج دانش آموزی طبس، بخشدار بخش مرکزی، ریاست اداره ورزش و جوانان برگزار گردید از تیمهای برتر با اهدای جام و حکم قهرمانی تقدیر به عمل آمد.

مسابقات فوتسال جام شهدای ورزشکار طبس با حضور ۲۳ تیم از پایگاه های مقاومت بسیج شهری و روستایی برگزار گردید.

رده بندی نهایی مسابقات سنی نوجوانان: ۱-پایگاه مقاومت بسیج سلمان فارسی جوخواه ۲-پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) ۳-پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و قدس دیهوک و پایگاه مقاومت بسیج حضرت موسی بن جعفر (ع) محمدآباد است و پایگاه مقاومت بسیج ولایت به عنوان تیم اخلاق معرفی شد.

در رده سنی جوانان ۱-پایگاه مقاومت بسیج حضرت موسی بن جعفر (ع) محمدآباد، ۲-پایگاه مقاومت بسیج شهید باهنر دشتغران، ۳-پایگاه مقاومت بسیج شهید رجایی دیهشک و پایگاه مقاومت بسیج ولایت بود  و مقام اخلاق به تیم‌های پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) و قدس دیهوک رسید.

دیدگاهی در “پرونده جام شهدای ورزشکار با درخشش تیم محمدآباد و جوخواه بسته شد

  1. ضمن تقدیر وتشکر از برگزار کنندگان این برنامه ورزشی امیدوارم این برنامه ها تداوم داشته ودر صورت امکان استانی هم برگزار شود که این امر نیز باعث رشد ونبوغ فرزندان می باشد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 8 =