کشتی طبس مورد بی مهری مسئولان استانی قرار گرفت

رئیس هیئت کشتی طبس با بیان اینکه تیم کشتی بسیج طبس در مسابقات استانی خوش درخشید، گفت: متاسفانه مسئولان برگزارکننده در حق کشتی شهرستان بی مهری کردند.

طبس نیوز: رئیس هیئت کشتی طبس با بیان اینکه تیم کشتی بسیج طبس در مسابقات استانی خوش درخشید، گفت: متاسفانه مسئولان برگزارکننده در حق کشتی شهرستان بی مهری کردند.

به گزارش طبس نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: علی فرحناکی افزود تیم کشتی بسیج شهرستان طبس با ۱۵ نفر به مسابقات بسیج استان در ماه رمضان اعزام شد که چهار نفر مقام اول، دونفر مقام دوم و پنج نفر مقام سوم را کسب کردند.

وی با بیان اینکه این مسابقات همزمان با ماه رمضان و با حضور کشتی گیرانی از چهار شهرستان در بیرجند برگزار شد؛ عنوان کرد: در چهار وزن ۴۷ کیلو محمد هاشم محمد پور، ۵۳ کیلو ابوالفضل حسن زاده، ۶۶ کیلو محمدحسن فغانی، ۸۵ کیلومحسن مرادیان توانستند حریفان خود را شکست داده و مقام اول را کسب کنند.

فرحناکی همچنین گفت: قرار بود نفرات برتر اوزان مختلف به مسابقات کشوری بسیج اعزام شوند که متاسفانه در حق حضور کشتی گیران بسیجی شهرستانها اجحاف شده و فقط کشتی گیرانی که از مرکز استان به این مسابقات اعزام خواهند شد.

رئیس هیات کشتی شهرستان طبس گفت: جالبتر اینکه علی رغم اینکه بجای ابوالفضل حسن زاده که در وزن ۵۳ کیلو مقام اول مسابقات استانی را بدست آورده بود نفر دوم که از شهر بیرجند بود به این مسابقات اعزام خواهد شد.

 وی ادامه داد: این کار موجب تخریب روحیه ورزشی کشتی گیران بسیجی شده که امید است مسئولان امر فکری به حال این موضوع نمایند.

کشتی گیران طبسی گلایه مند از این هستند که اگر قرار بود فقط افراد منتخب تیم مرکز استان به مسابقات کشوری اعزام شوند چه نیازی به برگزاری مسابقات و دعوت از سایر تیم ها جهت شرکت در مسابقات آن هم در ماه مبارک رمضان و طولانی بودن مسیر رفت و آمد  برای ورزشکاران بود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 5 =