دورخیز هندبال طبس برای کسب افتخارات بیشتر در سال جدید

درخشش جوانان طبس در اولین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور را می‌توان اوج هنر جوانان این منطقه در سایه مدیریت و اجرای طرح‌های استعدادیابی در سطح شهرستان تلقی کرد.

طبس نیوز: هیات هندبال شهرستان طبس با آغاز سال نو و رویکردی متفاوت از قبل به استقبال سال ۱۳۹۳ خواهد رفت.

درخشش جوانان طبس در اولین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور را می‌توان اوج هنر جوانان این منطقه در سایه مدیریت و اجرای طرح‌های استعدادیابی در سطح شهرستان تلقی کرد.

انگیزه حضور در میادین بزرگ ورزشی با هدف خدمت به جوانان جویای نام مرام و مسلکی شد تا در سال ۹۲ به همت چند جوان، هیات هندبال طبس شکل اجرایی مناسبی به خود بگیرد و زمینه حضور بیش از ۳۰۰ نفر را در طرح استعدادیابی هندبال فراهم آورند که ثمره آن در اولین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور متبلور شد.

هندبال طبس

اکنون با گذشت حدود یکسال از اجرای آن طرح، زمزمه موفقیت‌های بیشتری در سال جدید به گوش می‌رسد و موج موفقیت و فرا‌تر بودن به ساحل ورزش هندبال شهرستان خواهد تاخت. امید به بودن و دیده شدن در میادین و رقابت‌های بالا‌تر باعث شد تا هیات هندبال طبس با درک تجربه گران‌بهای پیشکسوتانش و پشتکار جوانان دیروز که در حال حاضر سکان هدایت نسل بعد خود را در اختیار گرفته‌اند با رویکردی متفاوت به استقبال سال جدید بروند، براین اساس و در راستای اجرای تقویم سال ۹۳ این هیات برنامه ریزی کلاس‌های آموزشی، تدارک برگزاری مسابقات مختلف ورزشی جهت حضوری قدرتمند در رقابت‌های مختلف کشوری در دستور کار خود قرار داده است.

لذا، به مناسبت فرا رسیدن ۵ اردیبهشت (سالروز شکست مفتضحانه آمریکار در صحرای طبس) یک دوره مسابقه هندبال ساحلی بین تیم‌ها و حریفان سنتی در طبس برگزار خواهد شد.

براساس برنامه ۵ و ۶ اردیبهشت ماه مسابقات چندجانبه بین تیمهایی از استان یزد (بافق – یزد – زارچ – صدوق) و دو تیم از طبس در محل زمین هندبال ساحلی زغال‌سنگ برگزار خواهد شد تا آمادگی لازم جهت شرکت در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی کشور کسب گردد.

همچنین تیم هندبال ساحلی شهرستان طبس اوایل خردادماه سال جاری به مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی بزرگسالان کشور که در هرمزگان برگزار خواهد شد اعزام می‌گردد و مسابقات چند جانبه فوق برای حفظ آمادگی جهت شرکت در این مسابقات فرصت مناسبی است.

طبق اعلام ابوترابی دبیر هیات هندبال شهرستان، تیم هندبال سالنی دانشگاه آزاد بیرجند با حضور ۹ نفر از ورزشکاران طبسی اردیبهشت‌ماه، پذیرای مسابقات هندبال دانشگاه‌های کشور (منطقه‌ای) خواهد بود که مربی‌گری تیم شرکت‌کننده نیز بر عهده وی گذاشته شده است.

شروع فعالیت‌های این هیات با برگزاری و از سرگیری تمرینات رده‌های سنی و مسابقات تدارکاتی فوق زمینه حضوری فعال‌تر در سال جدید را فراهم خواهد آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − یازده =