اجرای بیش از ۲۰ برنامه ورزشی و برگزاری جام اعجاز در طبس

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس گفت: به مناسبت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی ورزشی ویژه این مناسبت از اوایل اردیبهشت ماه در سطح شهرستان طبس اجرا خواهد شد.

طبس نیوز: رئیس اداره ورزش و جوانان طبس گفت: به مناسبت سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی ورزشی ویژه این مناسبت از اوایل اردیبهشت ماه در سطح شهرستان طبس اجرا خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان طبس در گفت‌و‌گو با خبرنگار طبس‌نیوز، افزود: به مناسبت فرارسیدن ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، برنامه های مختلف ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان و کمیته ورزش ستاد گرامیداشت پنجم اردیبهشت برگزار خواهد شد.

بهرام عزیززاده گفت: براساس مصوبات جلسه کمیته ورزش و جوانان ستاد، بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی ورزشی در قالب مسابقات، همایشهای عمومی و … ویژه این مناسبت از اوایل اردیبهشت ماه در سطح شهرستان طبس اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: همایش کویر نوردی با حضور گروه های کویرنوردی از استان های همجوار، برگزاری مسابقات هندبال ساحلی با حضور ۶ تیم از استان های همجوار، آغاز اولین دوره مسابقات لیگ فوتسال تحت عنوان جام اعجاز، برگزاری همایش دوچرخه سواری به مسافت ۲۰ کیلومتر، برگزاری جشنواره ورزهای بومی و محلی ویژه بانوان، برگزاری مسابقات ورزشی شنا، تنیس روی میز، والیبال، آمادگی جسمانی و … در بخش بانوان، برگزاری مسابقات والیبال، دارت و دو همگانی در بخش آقایان، برگزاری مسابقه بسکتبال بین تیم‌های بزرگسالان و جوانان طبس و بشرویه، صعود به ارتفاعات اطراف طبس توسط گروه‌های کوهنوردی آقایان و بانوان و برگزاری همایش‌های عمومی و… جزو برنامه های اجرایی اداره ورزش و اعضای این کمیته خواهد بود که در دهه اول اردیبهشت ماه اجرایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی جام اعجاز، هر سال ۵ اردیبهشت به مناسبت گرامیداشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس به صورت شهرستانی و استانی برگزار می‌شود و این شهرستان برای برگزاری این مسابقات به صورت ملی آمادگی دارد.

عزیززاده برگزاری این مسابقات به شکل ملی را باعث ماندگاری این برنامه ورزشی مهم دانست و افزود: برای تحقق این خواسته، زیر ساخت‌هایی لازم است که از آن جمله می‌توان به سالن ورزشی استاندارد با داشتن جایگاهی برای تماشاگران، زمین چمن مناسب، خوابگاه ورزشی و… اشاره کرد که با توجه به موافقت مسئولان شهرستان و استان در این زمینه، تامین این زیر ساخت‌ها در گرو مساعدت استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و دیگر دستگاه‌های مربوط است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 7 =