فرماندار ویژه طبس در حضور قالیباف: ماده ۵ قانون تامین اجتماعی اصلاح شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: در خصوص نهضت مسکن ملی کار بسیار خوب و بزرگی انجام شده و مردم و مسئولین پای کار بودند اما ماده پنج قانون تامین اجتماعی کارگران ساختمانی باعث گلایه مندی مردم شده و برای گرفتن پروانه به آن نیاز دارند که ضرورت دارد این قانون اصلاح شود.

طبس نیوز، علی اکبر رحیمی در نشست شورای اداری شهرستان های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان که در حضور رییس مجلس شورای اسلامی در طبس برگزار شد، افزود: با توجه به وسعت راه ها و استفاده سایر استان ها و با توجه به اینکه اکثر تصادفاتی که در جاده ها رخ می‌دهد مسافرین هستند در صورت امکان در قانون تجدیدنظر شود و توزیع اعتباراتی که بر حسب جمعیت است را بر اساس موقعیت شهرستان قرار دهند.

وی در خصوص بهداشت و درمان شهرستان طبس نیز گفت: ما بیمارستان در حال توسعه ای داریم ولی اعتباراتی که برای آن گذاشته شده کافی نیست و با توجه به وجود وسعت راه ها، فرودگاه و راه‌آهن هر لحظه امکان وقوع حادثه ای مانند حادثه قطار وجود دارد و ما نیاز به امکانات بهداشتی قوی داریم که در ساعات طلایی و‌ اولیه حادثه بتوانیم کمک رسانی خوبی داشته باشیم.

فرماندار طبس به خشکسالی های اخیر و نیاز به تامین آب پایدار اشاره کرد و درخواست اعتبار در کوتاه مدت، استفاده از چاه های ژرف در میان مدت و انتقال آب از خارج از استان را در بلند مدت را پیشنهاد و درخواست کرد.

خبرنگار: ساره نجفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یک =