یکسال زمان برای اصلاح جاده بر اثر تخریب سیل

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: تخریب جاده ها بیش از این است و همکاران ما برای رفع خرابی ها تعطیلی نمیشناسند.

ساره نجفی؛ به گزارش طبس نیوز، محسن حیدری در خصوص خرابی راه سد دره بید گفت: راه دره بید توسط اداره منابع آب منطقه ای جهت تردد به سد ساخته شده و بعنوان جاده اختصاصی میباشد و اداره راهداری نقشی در این مسیر ندارد و نگهداری آن نیز توسط خودشان انجام میشود.

وی بیان کرد: از سر دوراهی دره بید به سمت گشن و یا طبس نیز از مشکلات جاده است.

حیدری عنوان کرد: در سنوات قبل جاده توسط پیمانکار راه و شهرسازی ساخته شده و هنوز روند ساخت این محور تمام نشده و اجرای قنوها و دیوارهای هدایت آب که بایستی با بتن و سنگ مالون انجام بشه در دستور کار قرار دارد.

رییس اداره راهداری طبس بیان کرد: تخریب ها بیش از این است چرا که حوزه استحفاظی ما وسیع است و بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی و روستایی داریم و با یک بارندگی حداقل یک سال طول میکشد که بتوانند راه را اصلاح کنند.

حیدری گفت: امروز راهداران خبر دادند راه روستایی خراوان و خیلی روستاهای دیگر مسدود شده است و مجبور شدیم دستگاه لودر و گریدر اعزام کنیم.

وی با اشاره به ایام تعطیلی عید و همچنین قرنطینه بودن مردم به علت شیوع ویروس کرونا گفت: هیچ کدام از راهدارها نه تنها امسال بلکه هیچ سالی عید ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + 7 =