news/content
نسخه قابل چاپ
1382/12/02

پیام‌ تشکر در پی حضور پرشکوه مردم در انتخابات دوره هفتم مجلس

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به ملت سرافراز ایران با تجلیل از حماسه اسلامی و ملی مردم مومن و رشید ایران در انتخابات مجلس هفتم تاکید کردند ملت ایران در زیر بمباران تبلیغاتی دشمن بار دیگر آگاهی، موقع شناسی و عظمت خود را به رخ دشمنان کشید و درانتخاباتی کاملا آزاد، سالم و قانونی توطئه القای جدایی مردم از نظام اسلامی را با متانت و هوشمندی نقش برآب کرد. متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز و سرافراز! حضور دیروز شما در پای صندوقهای رای، به معنای حقیقی یک حماسه اسلامی و ملی بود ، پس از دو ماه جنگ روانی دشمن که هدفی جز نومید کردن ملت ایران و بی رنگ کردن انتخابات نداشت، شما یکبار دیگر آگاهی و موقع شناسی خود را در محک آزمایش جهانیان نهادید و عظمت این ملت مومن و انقلابی را به رخ دشمنان خود کشیدید. مستکبران مداخله جو به خیال باطل خود می خواستند جمهوری اسلامی را از پشتوانه مردمی خود جدا قلمداد کنند، و شما خط بطلان بر این پندار واهی کشیدید. در این دو ماه همه ی نیروی دشمن مصروف این طرح خباثت آمیز شد و شما به حول و قوه الهی با متانت و هوشمندی آن را نقش بر آب کردید. انتخابات اول اسفند در زیر بمباران تبلیغاتی دشمنان، اهمیتی فراتر از انتخابات سالهای دفاع مقدس در زیر بمباران شهرها دارد. اینجانب جبهه ی خضوع به درگاه الهی می سایم و امداد الهی به این کشور و این ملت را در این تجربه فراموش نشدنی با همه ی وجود سپاس می گویم و بار دیگر عظمت شما ملت رشید و مومن را با همه ی دل و جان تکریم می کنم. انتخابات دیروز در محیطی کاملا آزاد و به شیوه کاملا سالم و قانونی انجام گرفت و نتیجه ی آن هرچه باشد در نهایت اعتبار است و قضاوت آمریکاییهای مستکبر و یاوه گو در باب این انتخابات از نظر مردم و مسوولان کشورمان پشیزی ارزش ندارد. لازم می دانم از همه ی دست اندرکاران اجراء و نظارت و متصدیان نظم و امنیت و نیز از رسانه ها بویژه رسانه ی ملی تشکر کنم. توصیه ی اینجانب به مسوولان، اولا: پاسداری از رای مردم و رعایت امانت کامل و ثانیا قدردانی از این ملت وفادار و عزیز است، توصیه اینجانب به کسانی که با رای مردم، مجلس هفتم را تشکیل خواهند داد به کارگیری همه ی ظرفیت علمی و اجتماعی و سیاسی و همه ی کارآمدی خود برای این ملت و خدمت رسانی به آنها و استحکام بخشیدن به بنای رفیع و پرشکوه نظام اسلامی است، آنان فقط وامدار ملتند و وظیفه دینی و انقلابی آنان کمر خدمت بستن برای ملت است. توصیه اینجانب به جریانها و گروهها و احزاب سیاسی آن است که بحث دل آزار برنده و بازنده را به کنار بگذارند و به اختلافات دشمن شاد کن دامن نزنند ، برنده ی این انتخابات ملت است و همه ی کسانی که در انتخاب شرکت داشته اند اعم از آنها که خود یا نامزد مورد علاقه شان رای آورده یا نیاورده اند، همه برنده اند، بازنده ی این انتخابات، امریکا و صهیونیسم و دشمنان ملت ایرانند همه با همدلی به یکدیگر و به دولت خدمتگزار کمک کنید تا گره ها یکی پس از دیگری گشوده شود. خداوند از همه ی شما راضی باشد و همه را مشمول رحمت و فضل و کمک خود قرار دهد. سلام بر بقیه اله اعظم روحی فداه و درود بر ارواح طیبه ی شهیدان و بر امام عظیم الشان آنان.
والسلام علیکم و رحمةالله
سیدعلی خامنه ای 2/12/82

پايگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله‌العظمی سيدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی) - مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی