۲۳ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۱۰
کد خبر: 82941840
T T
۰ نفر
2 دستگاه آمبولانس به دانشگاه علوم پزشكی بیرجند اهدا شد

بیرجند - ایرنا - 2 دستگاه آمبولانس از سوی بانك ملی ایران به دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند اهدا شد.

به گزارش ایرنا مدیر امور شعب بانك ملی خراسان جنوبی روز چهارشنبه در آیین اهدای این آمبولانس ها كه با حضور مسئولان استانی برگزار شد گفت: این 2 دستگاه آمبولانس برای ایجاد عدالت اجتماعی و از محل منابع قرض الحسنه به مبلغ سه میلیارد ریال تامین شده است.
حمید دهباشی ادامه داد: بانك ملی سال گذشته برای استفاده هرچه بهتر از منابع قرض الحسنه اقدامات عام المنفعه را در حوزه های مختلف توسعه مدارس، كمك به زندانیان غیرعمد و مسایل بهداشتی انجام داده كه اهدای این 2 دستگاه آمبولانس از كمك های بهداشتی است.
وی گفت: از سال 92 تاكنون مدرسه شهدای بانك ملی با اعتبار سه میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و در آزادسازی زندانیان غیرعمد هم مبلغ 500 میلیون ریال مشاركت شده است.
وی افزود: مشاركت در ساخت مركز بهداشت به مبلغ یك میلیارد ریال و مدرسه استثنایی 2.5 میلیارد ریال از دیگر اقدام های خیرخواهانه بانك ملی در استان بوده است.
مدیر امور شعب بانك ملی خراسان جنوبی با بیان اینكه در این مدت 2 میلیارد ریال در مدرسه باغشهر اسلامیه فردوس هزینه شده است گفت: 750 میلیون ریال هم به مدرسه ای در سرایان اختصاص دادیم كه به زودی تامین اعتبار خواهد شد.
به گزارش ایرنا تفاهم نامه اهدای 2 دستگاه آمبولانس در سال 95 بین بانك ملی و دانشگاه علوم پزشكی بیرجند منعقد و سال گذشته اقدامات خریداری انجام شد كه به علت تامین تجهیزات آمبولانس تاكنون به تعویق افتاده بود.
3215*3028

سرخط اخبار استان‌ها