۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۳۸
کد خبر: 82946478
T T
۰ نفر
دشمنان در صدد شبهه اندازي بين مردم هستند

بيرجند - ايرنا - نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي گفت: تلاش دشمنان به سمت بي تفاوتي، شبهه اندازي و سكوت است كه بعد از آن برنامه شوم خود را بين مردم اجرا كنند لذا بايد از ارزش هاي انقلاب و خون شهدا به عنوان سرمايه هاي عظيم ملي دفاع كنيم.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام والمسليمن سيد عليرضا عبادي روز سه شنبه در ديدار با رئيس سازمان حفظ آثار و نشر ارزشهاي دفاع مقدس سپاه و بسيج افزود: مساله احياي ارزش هاي انقلاب اسلامي، شهدا و دفاع مقدس موضوعي نيست كه دست كم گرفته شود و مساوي با همه ارزش ها زندگي و حيات ماست.
امام جمعه بيرجند ادامه داد: شهدا هيچ نيازي به برگزاري يادمان و بزرگداشت ندارند بلكه آنها به وظايف خود عمل كرده و تكليفي كه بر دوششان بوده را ادا كرده اند.
وي با بيان اينكه شهدا در مقام علم و قرب خداوند هستند، اظهار داشت: آنچه ايجاب مي كند كه ارزش هاي دفاع مقدس و انقلاب اسلامي حفظ و آثار آنها نگهداري شود براي ماست كه خود يك صحنه مبارزه است.
نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي يادآور شد: همانطور كه مشاهده مي كنيد دشمنان اسلام، انقلاب و ملت ما با ترفندها و شيوه هاي مطالعه شده علمي، روانشناسي و جامعه شناسي در اتاق هاي فكر براي كوچكترين مساله كارشناسي مي كنند.
حجت الاسلام عبادي ادامه داد: دشمنان تلاش مي كنند جامعه را به بي تفاوتي كشيده، مسائل حاشيه اي را مطرح و طلبكار را به جاي محكوم و برعكس نشان دهند.
وي اضافه كرد: سيستم عملكردي دشمن اينگونه است كه به حق و باطل كار ندارند و مطلبي را آنقدر بيان مي كنند تا به باور مردم بنشيند.
امام جمعه بيرجند با بيان اينكه حتي گاهي شگرد دشمن باور دولتمردان ما مي شود، اظهار داشت: اين به معناي سكوت و مرگ و همه چيز را عوضي گرفتن است.
حجت الاسلام عبادي گفت: در اين صورت است كه همه آنچه اين ملت فداكار بر اساس عقيده و آرمان هاي پاك خود ايستاده و از جان، مال، ناموس و زندگي خود گذشتند را ضايع مي كنند.
وي بيان كرد: بايد تلاش كنيم برگزاري كنگره ها و يادواره هاي شهدا در خور شان و مقام شهدا باشد تا همانطور كه در ابتدا و تداوم انقلاب خون شهدا راهگشاي جامعه بوده است باز هم به وسيله خون هاي پاك شهدا در جبهه هاي رواني و انواع و اقسام شگردهاي سياسي دشمن را شكست دهيم.
وي برگزار كنگره شهدا را نياز امروز جامعه دانست و عنوان كرد: مردم فهيم خراسان جنوبي نسبت به اين قضايا كم نمي گذارند مسئولان نيز در صحنه هستند مسئولان بالادستي نيز از جهت حمايت از اين برنامه كم نخواهند گذاشت.
وي اظهار اميدواري كرد: برنامه كنگره شهدا بسيار باشكوه و خاطره انگيز در استان برگزار شود و در جاي جاي كشور اسلامي و افرادي كه آرمان انقلاب اسلامي دارند آثار اينگونه كنگره ها باقي بماند.
كنگره بزرگ اميران، سرداران و 2 هزار شهيد استان خراسان جنوبي در سال 97 در ايام ماه محرم يا صفر برگزار مي شود.
7557 ( 6054

سرخط اخبار استان‌ها