۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۴۵
کد خبر: 82950360
T T
۰ نفر
نيروهاي كارآمد در ميز خدمت به كار گرفته شوند

بيرجند -ايرنا- سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري خراسان جنوبي گفت: پيرو بخشنامه نهاد رياست جمهوري، ميز خدمت حضوري بايد در تمام دستگاه هاي اجرايي مستقر و نيروهاي كارآمدي در اين بخش به كار گرفته شود.

به گزارش ايرنا محمد حسيني روز شنبه در شوراي اداري استان اظهار داشت: با توجه به لزوم پاسخگويي به موقع مردم و شهروندان ميز خدمت بايد در ادارات راه اندازي و از سوي سازمان بارزسي نيز مورد رصد واقع شود.
وي با اشاره به تعداد مراجعات برخي از بخش هاي اداري ادامه داد: از آنجايي كه در برخي بخش ها مراجعه مردمي نياز به راهنمايي دارد نيروهاي كارآمد در اين ميز خدمت گماشته شود تا ارباب رجوع در دستگاه هاي اجرايي سرگردان نباشد.
وي همچنين با اشاره به برگزاري كنگره 2 هزار شهيد خراسان جنوبي گفت: انتظار مي رود همه دستگاه هاي اجرايي با تمام ظرفيت در پشتيباني از اين كنگره ورود پيدا كنند.
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري خراسان جنوبي در ادامه بر لزوم صرفه جويي انرژي در فصل تابستان تاكيد كرد و افزود: اين صرفه جويي در سطح كلان كشور تاثير زيادي بر كاهش هزينه دارد.
حسيني در خصوص تنظيم بازار نيز به سه دستگاه جهاد كشاورزي، صنعت، معدن و تجارت و تعزيرات حكومتي توصيه كرد با جديت جلو سوء استفاده سودجويان در بازار را گرفته و با متخلفان برخورد كنند.

** مباحث كلان آب و كشاورزي در مجلس جدي دنبال مي شود
نماينده مردم شهرستان هاي سربيشه و نهبندان نيز با اشاره به سفر اعضاي كميسيون كشاورزي مجلس به استان اين سفر را ثمربخش توصيف كرد و گفت: پس از حضور اين تيم كارشناسي در استان شناخت از مشكلات بيشتر شد و درخواست هاي مردمي با نگاه جدي تر در مجلس پيگيري مي شود.
نظر افضلي با بيان اينكه نمايندگان كماكان پشتيبان مشكلات مردم در مجلس هستند افزود: بخصوص مباحث كلان آب و كشاورزي جدي دنبال خواهد شد.
وي به توزيع تسهيلات اشتغالزايي در شهرستان ها اشاره كرد و يادآور شد: انتظار مي رود در اين توزيع سهم بخش عشاير نيز مشخص شود.
9766 * 6054

سرخط اخبار استان‌ها