۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۹:۲۰
کد خبر: 82974251
T T
۰ نفر

انجمن معتادان گمنام در درميان راه اندازي شد

۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۹:۲۰
کد خبر: 82974251
انجمن معتادان گمنام در درميان راه اندازي شد

بيرجند - ايرنا - رئيس اداره بهزيستي درميان گفت: انجمن معتادان گمنام (NA) در اين شهرستان راه اندازي شد و ماهانه جلسات گروهي خود را برگزار مي كند.

عليرضا قربان زاده روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: نشست هايي كه اين انجمن مردم نهاد برگزار مي كند، حركت ارزشمندي براي انگيزه سازي در افراد آزاده شده از چنگال اعتياد است و تاكنون از فعاليت اين انجمن استقبال خوبي شده است.
وي بيان كرد: نشست هاي متعددي توسط انجمن معتادان گمنام برگزار مي شود و تعداد قابل توجهي از معتادان با بهره گيري از تجربيات افراد بهبود يافته بهبودي و سلامت خود را دنبال مي كنند.
رئيس اداره بهزيستي درميان گفت: با توجه به اينكه جلسات اين انجمن بعدازظهر و خارج از ساعت اداري برگزار مي شود، اعضاي انجمن با مشكل مكان مواجه هستند و نياز اصلي گروه داشتن جايي مشخص براي انجام فعاليت است.
وي افزود: انجمن معتادان بهبود يافته يك انجمن جهاني بوده و هدف اصلي آن انتقال پيام به جامعه است كه هر معتاد يا هر كسي فكر مي كند با مصرف موادمخدر مشكل دارد، مي تواند قطع مصرف كند، تمايل به مصرف را از دست بدهد و راه تازه اي براي زندگي پيدا كند.
شهرستان درميان داراي 57 هزار نفر جمعيت است و با وسعت پنج هزار و 797 كيلومتر مربع از شمال به شهرستان قاينات از جنوب به شهرستان سربيشه و از غرب به شهرستان بيرجند و شرق آن به طول 70 كيلومتر با افغانستان مرز مشترك دارد.
شهر اسديه مركز شهرستان مرزي درميان در 105 كيلومتري شرق بيرجند قرار دارد.
7556*3028

سرخط اخبار استان‌ها