۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۱۴
کد خبر: 83004894
T T
۰ نفر

نتایج مسابقات قهرمانی كشتی خردسالان كشور اعلام شد

۲۷ مرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۱۴
کد خبر: 83004894
نتایج مسابقات قهرمانی كشتی خردسالان كشور اعلام شد

بیرجند - ایرنا - مسابقات كشتی قهرمانی كشور رده سنی خردسالان در 2 بخش آزاد و فرنگی كه در سالن مخابرات بیرجند مركز خراسان جنوبی ادامه داشت با معرفی نفرات و تیم های برتر پایان یافت.

به گزارش ایرنا رئیس هیات كشتی خراسان جنوبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: مسابقات كشتی قهرمانی كشور رده سنی خردسالان در 2 بخش آزاد و فرنگی از جمعه گذشته (26 مرداد ماه) با حضور 171 كشتی گیر از هشت استان كشور در بیرجند آغاز شد.
عباس سروری افزود: در رده بندی تیمی مسابقات كشتی آزاد قهرمانی رده سنی خردسالان ( رقابت گروه 2 كشور) به ترتیب استان های مازندران با 249 امتیاز، خراسان رضوی با 160 امتیاز و توابع تهران با 193 امتیاز بر سكوی اول تا سوم این رقابت ها ایستادند.
وی ادامه داد: در رده بندی تیمی مسابقات كشتی فرنگی به ترتیب استان های مازندران با كسب 262 امتیاز، خراسان ‌رضوی با 230 امتیاز و توابع تهران با 178 امتیاز مقام های اول تا سوم این رقابت‌ها را كسب كردند.
رئیس هیات كشتی خراسان‌جنوبی اضافه كرد: در بخش اجرای فنون كشتی آزاد این رقابت ها به ترتیب استان های مازندران، توابع تهران و خراسان رضوی به ترتیب مقام اول و تا سوم را كسب و در بخش اجرای فنون كشتی فرنگی به ترتیب تیم های خراسان ‌جنوبی، توابع تهران، مازندران و گلستان به صورت مشترك عناوین اول تا سوم را كسب كردند.
سروری یادآور شد: نفرات اول تا سوم رقابت‌های انفرادی اوزان مختلف و تیم‌های اول تا سوم بخش اجرای فنون تیمی این مسابقات به مرحله نهایی رقابت‌های كشوری صعود كردند.
همچنین در این مسابقات فرنگی كاران خراسان جنوبی در اوزان 32 ، 41 ، 52 و 68 كیلوگرم توانستند با غلبه بر حریفان خود موفق به كسب چهار مدال نقره شوند.
7556* 6054

سرخط اخبار استان‌ها