۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۹:۲۶
کد خبر: 83012884
T T
۰ نفر
طرح های هفته دولت در خراسان جنوبی 37 درصد رشد دارد

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: طرح های هفته دولت در این استان امسال نسبت به سال گذشته از رشد 37 درصدی برخوردار بوده است.

به گزارش ایرنا سید مجتبی علوی مقدم روز یكشنبه در آیین افتتاح طرح های هفته دولت در شهرستان فردوس اظهار داشت: 972 طرح عمرانی همزمان با هفته دولت در خراسان جنوبی افتتاح یا كلنگ زنی می شود.
وی تامین منابع آبی و انتقال آب از خارج استان و نیز اشتغال را دو موضوع مهم و مورد توجه دولت عنوان كرد و گفت: موضوع اشتغال پایدار در روستاها در دستور كار دولت قرار دارد و در سال جاری نیز در 116 روستای خراسان جنوبی برای اولین بار طرح جامع روستایی با محوریت اشتغال پایدار اجرا می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی افزود: براساس بررسی‌های انجام شده، خراسان جنوبی به عنوان پاسخگوترین استان كشور معرفی شده و مردم كمترین نارضایتی و شكایت را از مجموعه های اداری این استان داشته اند.
وی بیان كرد: استكبار جهانی دست به دست هم داده اند تا شرایط را به سمتی ببرند كه مردم را از نظام و حاكمیت جدا كنند و تخم نفاق و تفرقه را بین مردم بپاشند و از این اختلافات به نفع خود استفاده كنند.
علوی مقدم گفت: با تلاش دولتمردان و پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب، استكبار جهانی این آرزو را به گور خواهد برد و اگر امروز تمامی مشكلات و اختلافات داخلی را كنار بگذاریم حتی اگر تمام استكبار هم با هم متحد شوند، هیچ راهی به پیش نخواهند برد.
وی افزود: مدیران از پشت میزهای مسئولیتی بدون خیر و بركت بیرون بیایند و كار جهادی كنند و در كنار مردم برای رفع مشكلات قدم‌ بردارند چرا كه مردم در دوران انقلاب‌، جنگ تحمیلی، سازندگی و تحریم‌ها حق خود را نسبت به نظام ادا كرده اند و امروز نوبت مسئولان است كه به مردم خدمت كنند.
معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به دستاوردهای حاكمیت و نظام تصریح كرد: امروز عده‌ای در درون و بیرون به دنبال ناكارآمد نشان دادن نظام هستند و تحریم‌های امروز فرصت های جدیدی برای بارور شدن تلاش مدیران خواهد بود.
15 طرح شهری و روستایی شهرستان فردوس در سومین روز هفته دولت با حضور معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی در این شهرستان افتتاح شد. گازرسانی به 9 روستای فردوس از جمله این طرح ها است.
9865*3028

سرخط اخبار استان‌ها