۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۲۵
کد خبر: 83013427
T T
۰ نفر
ورزش كارمندان مغفول مانده است

بیرجند - ایرنا - معاون مدیركل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزش كارمندان مظلوم و مغفول واقع شده و این مظلومیت به این دلیل است كه مورد حمایت واقع نشده اند.

به گزارش ایرنا علی اكبر سلیمانی روز دوشنبه در آیین تجلیل از قهرمانان مرحله كشوری مسابقات كاركنان دولت در بیرجند افزود: امیدواریم به زودی كارمندان ورزشكار، سالم و با نشاط داشته باشیم و برای این منظور همه دستگاه ها با هم افزایی و استفاده از ظرفیت یكدیگر زمینه توسعه ورزش كارمندان را فراهم آورند.
وی اظهار داشت: اقشار مختلف مانند نیروهای مسلح و آموزش و پرورش در حوزه ورزش برای خود برنامه دارند اما بیشتر دستگاه های دولتی در این حوزه مغفول مانده اند و باید از یك درصد بودجه كه قرار است برای ورزش كارمندان باشد، به درستی استفاده شود.
معاون مدیركل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان گفت: مردم ایران مردمی خونگرم هستند و انتظار دارند وقتی وارد اداره های دولتی می شوند از توانمندی كارمندان كه روحیه نشاط و سرزندگی دارند به خوبی استفاده كنند.
وی افزود: شادابی و نشاط به افزایش طول عمر كمك می كند چون فرد بانشاط همیشه روان و جسم سالم دارد.

** 8 رشته ورزشی برای كارمندان دولت مشخص شد
سلیمانی تصریح كرد: هشت رشته سال گذشته برای كارمندان دولت در نظر گرفته شد كه دستگاه های سراسر كشور از این برنامه ها حمایت كافی داشته باشند و مدیران به ورزش كارمندان اهمیت دهند.
وی گفت: امیدواریم با شیوه مدیریتی جدید كه در كشور حاكم شده، دستگاه های دولتی با همكاری یكدیگر ورزش استان های كشور را متحول كنند و از ظرفیت هایی كه داریم به نحو شایسته استفاده كنیم.
معاون مدیركل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تبریك ولادت امام هادی (ع) و روز كارمند افزود: امیدواریم در این اعیاد كه در كنار هم قرار می گیریم زمینه تحول و توسعه ورزش كشور را فراهم كنیم.
وی بیان كرد: ورزش محلات و اصناف هم باید در استان راه اندازی شود و از برنامه های آینده وزارت ورزش و جوانان است.
در این آیین از 13 نفر ورزشكار تیم والیبال دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند شامل بازیكن، مربی و سرپرست تجلیل شد.
تیم والیبال دانشگاه علوم پزشكی بیرجند سال گذشته در مسابقات كاركنان دولت رتبه سوم كشوری را كسب كرد.
7559*3028

سرخط اخبار استان‌ها