۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۰۳
کد خبر: 83014012
T T
۰ نفر
هفت خودرو حمل زباله به دهیاری های خراسان جنوبی تحویل شد

بیرجند- ایرنا- همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، هفت دستگاه خودرو حمل زباله نیمه سنگین با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان به دهیاری های استان تحویل شد.

به گزارش ایرنا مدیركل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی روز دوشنبه در حاشیه تحویل این خودروها در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش ریالی هر دستگاه یك میلیارد و 220 میلیون ریال بوده كه در مجموع 8 میلیارد و 540 میلیون ریال برای خرید این خودروها هزینه شده است.
عالیه خواجوی ادامه داد: خودروهای مذكور به دهیاری های حاجی آباد بیرجند ، شاهرخت زیركوه، دوست آباد سرایان، كریت طبس، پهنایی قاین و خوانشر نهبندان تحویل شد.
وی همچنین از تحویل 366 قلم تجهیزات آتش نشانی به پایگاه های روستایی استان خبر داد و گفت: این تجهیزات بین 11 پایگاه آتش نشانی روستایی توزیع شده است.
مدیركل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی، كپسول اكسیژن و CO2 ، لباس، چكمه، كلاه و دستكش عملیاتی را از جمله این اقلام ذكر كرد و افزود: برای كل این تجهیزات 5 میلیارد و 100 میلیون ریال از محل ماده 41 قانون مالیات بر ارزش افزوده هزینه شده است.
وی یادآور شد: تجهیزات بین پایگاه های روستایی غنی آباد بشرویه، مرك و خنگ بیرجند، معصوم آباد و خور خوسف، درمیان و گسك شهرستان درمیان، دوست آباد سرایان، دهنو طبس، كرغند قاینات و نهبندان توزیع شد.
9893 * 6054

سرخط اخبار استان‌ها