۶ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۲۰
کد خبر: 83015760
T T
۰ نفر

هفته دولت 97

5 طرح عمراني و خدماتي در زيركوه افتتاح شد

۶ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۲۰
کد خبر: 83015760
5 طرح عمراني و خدماتي در زيركوه افتتاح شد

بيرجند - ايرنا - همزمان با پنجمين روز هفته دولت پنج ‌طرح عمراني و خدماتي با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار خراسان جنوبي و جمعي از مسئولان در شهرستان زيركوه به بهره‌برداري رسيد.

به گزارش ايرنا سرپرست فرمانداري زيركوه روز سه شنبه در آيين افتتاح اين طرح ها گفت: اين تعداد طرح با اعتبار 2 ميليارد و 400 ميليون تومان اجرا شد كه بيش از ‌15 هزار نفر از مزاياي آن برخوردار شدند.
محمد كريمي افزود: المان گلزار شهداي گمنام شهر زهان، زيرسازي و آسفالت معابر شهر زهان، زيرسازي و آسفالت معابر روستاي افين و آبياري تحت فشار در روستاي شاهرخت از مهمترين طرح هاي افتتاحي در شهرستان است.
وي عنوان كرد: همزمان با پنجمين روز هفته دولت عمليات اجرايي واحد پرواربندي شركت عشايري در شهر حاجي آباد آغاز شد.
همچنين غبارروبي گلزار شهداي گمنام شهر زهان، ديدار با خانواده شهيد عطايي شهر حاجي آباد و ديدار مردمي در روستاي شاهرخت از ديگر برنامه هاي معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار خراسان جنوبي در پنجمين روز از هفته دولت در زيركوه بود.
شهرستان زيركوه سال 1391 تاسيس شد و حاجي آباد مركز آن در فاصله 85 كيلومتري مرز با افغانستان قرار دارد، مرز مشترك ايران با افغانستان در شهرستان زيركوه 147 كيلومتر است و ارتفاع زيركوه از سطح درياي آزاد 1330 متر است.
7556*3028

سرخط اخبار استان‌ها