۶ شهریور ۱۳۹۷، ۲۲:۳۶
کد خبر: 83015774
T T
۰ نفر
امروز زمان مدیریت میز و صندلی نیست

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: امروز در دستگاه های اجرایی زمان مدیریت میز و صندلی نیست بلكه باید مدیریت جهادی، حضور بین مردم، شنیدن حرف آنها و تلاش برای رفع مشكلات باشد.

به گزارش ایرنا سید مجتبی علوی مقدم روز سه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح گازرسانی بخش ماژان شهرستان خوسف اظهار داشت: آنچه در توان داریم باید برای خدمت به مردم به میدان عمل آوریم.
وی ادامه داد: مردم در تمامی عرصه های 40 سال گذشته و زمان هایی كه نیاز به پشتیبانی بوده همیشه مسئولان را حمایت كرده اند و اكنون وظیفه ماست در خدمت مردم باشیم.
معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: مسئولان دستگاه های اجرایی باید به جای اینكه درهای دفاتر را بسته و مردم را پشت درها نگه دارند درصدد رفع مشكلات آنها برآیند.
وی افزود: باید خودمان به سمت شهرستان ها برویم و با حضور بین مردم، مشكلات آنها را از نزدیك ببینیم و لمس كنیم، برای رفع مشكلات آنها بكوشیم و آنچه نیاز به پیگیری از مراكز دارد نیز در حد توان پیگیری كنیم.
فرماندار خوسف نیز گفت: بخش ماژان خوسف یكی از بزرگترین بخش های استان است و حدود 147 روستا و آبادی دارد.
محمد شفیعی ادامه داد: شهرستان خوسف داری معاون بسیار خوبی از جمله چهار معدن طلای شادان، خونیك، باقرآباد و قلعه زری، 2 معدن سنگ آهن بیشه و هیزه و معادن زیاد دیگری است كه باید از این ظرفیت استفاده كرد.
وی به وضعیت گازرسانی شهرستان خوسف اشاره كرد و گفت: بین 10 تا 15 سال گذشته اكثر نقاط استان گازرسانی شده در حالیكه در این شهرستان فقط جمعیت بخش مركزی از نعمت گاز برخوردار شده اند.
فرماندار خوسف بیان كرد: با اجرای پروژه گازرسانی به بخش ماژان و سایر روستاهای این شهرستان، معادن منطقه به عنوان یك زیرساخت در منطقه تحولات اساسی خواهد یافت و شاهد احداث كارخانجات و واحدهای تولیدی در این منطقه خواهیم بود.
وی با بیان اینكه امروز با آغاز اجرای عملیات گازرسانی به بخش ماژان مردم به آرزوی دیرینه خود رسیدند افزود: این طرح مهم بعد از پیگیری های مكرر جز با پیگیری های استاندار و مدیرعامل شركت گاز محقق نمی شد.
عملیات اجرایی گازرسانی به 38 روستای بخش ماژان شهرستان خوسف در پنجمین روز هفته دولت با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی آغاز شد.
7557*3028

سرخط اخبار استان‌ها