۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۲۲
کد خبر: 83023891
T T
۰ نفر

استكبار جهانی اقتصاد ایران را نشانه گرفته است

۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۶:۲۲
کد خبر: 83023891
استكبار جهانی اقتصاد ایران را نشانه گرفته است

بیرجند - ایرنا - جانشین فرمانده قرارگاه ثامن ­الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز استكبار جهانی اقتصاد ایران را نشانه گرفته است لذا باید با تكیه بر ایمان، مجاهدت و مدیریت انقلابی، دشمن را در این حوزه هم ناكام بگذاریم.

به گزارش ایرنا سردار مجیدرضا حسن زاده روز چهارشنبه در جشن پیوند آسمانی زوج های جوان با شمیم رضوی همراه با اهدای 200 جهیزیه به زوجین استان خراسان جنوبی افزود: هدف استكبار مقابله با نظام است چون بیداری ملت ها توسط انقلاب اسلامی ایجاد شده و صحنه های بین المللی را برای استكبار تنگ كرده است.
وی با تاكید بر اینكه اگر به خود اتكا و از خارج مرزها قطع امید كنیم بهترین وضعیت را داریم یادآور شد: در نیروی زمینی سپاه در استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی قرارگاه منطقه ای ثامن الائمه نیروی زمینی استقرار پیدا كرده است.
جانشین فرمانده قرارگاه ثامن ­الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: این قرارگاه با هدف ایجاد امنیت پایدار و اشراف اطلاعاتی بویژه موضوع مردم یاری و محرومیت زدایی مورد توجه است.
وی اظهار داشت: باید به زیرساخت ها توجه شود و در خراسان جنوبی در حوزه بندهای خاكی، آبخوان داری و آبخیزداری كارهای خوبی انجام شده است.
سردار حسن زاده تصریح كرد: تاكنون هشت بند خاكی در روستاها و شهرهای مرزی احداث شده و تا پایان سال جاری ایجاد تعداد قابل توجهی از این بندها در دستور كار است.
جانشین فرمانده قرارگاه ثامن ­الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: باید از نزولات آسمانی حداكثر بهره برداری شود تا امید در دل روستاییان ایجاد شده و از مهاجرت به شهرها صرف نظر كنند.
وی افزود: این قرارگاه در بحث مسكن سال 96 تعداد 40 واحد مسكونی را احداث و 200 واحد را بهسازی كرده است.
سردار حسن زاده تاكید كرد: امیدواریم با هماهنگی بین سپاه، كمیته امداد امام خمینی (ره) و آستان قدس رضوی اقدامات ارزشمندی انجام شود.
وی گفت: 115 هزار بسته لوازم التحریر برای توزیع در كل كشور آماده شده كه 30 هزار بسته برای خراسان رضوی و خراسان جنوبی در نظر گرفته شده است.
جانشین فرمانده قرارگاه ثامن ­الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انقلاب اسلامی عزت آفرین است و این عزت و افتخار در سایه تلاش و مجاهدت به دست آمده است.
وی با بیان اینكه ایمان، اخلاص، تلاش، مدیریت های انقلابی و جهاد دستاورد های كمی نیست و برای آن بهای زیادی داده ایم یادآور شد: مردم با تبعیت از ولایت این افتخار و عزت را آفریدند، هیچ دشمنی امروز جرات نگاه خصمانه به كشور را ندارد.
7559 * 6054

سرخط اخبار استان‌ها