۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۴۱
کد خبر: 83034914
T T
۰ نفر

سه نفر مفقود در خراسان جنوبي امدادرساني شدند

۲۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۳:۴۱
کد خبر: 83034914
سه نفر مفقود در خراسان جنوبي امدادرساني شدند

بيرجند - ايرنا - معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر خراسان جنوبي گفت: امدادگران در 72 ساعت گذشته به سه نفر مفقود در شهرستان هاي سربيشه و زيركوه امدادرساني كردند كه يك نفر از اين افراد جان خود را از دست داده بود.

همزه اسعدزاده روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: بنا به گزارش مردمي روز جمعه مبني بر مفقودي مردي 46 ساله در روستاي كلاته شب از توابع شهر درح شهرستان سربيشه بلافاصله يك تيم امدادي و يك تيم پشتيباني به محل حادثه اعزام شدند.
وي اظهار داشت: با همكاري نيروي انتظامي، بسيج مردمي و اهالي روستا فرد مذكور در اطراف روستا در حالي كه جان باخته بود، پيدا شد.
معاون امداد و نجات جمعيت هلال احمر خراسان جنوبي گفت: تاكنون گزارشي در خصوص علت مرگ اين فرد ارايه نشده و موضوع از طريق مراجع ذيربط اطلاع رساني خواهد شد.
وي از ناپديد شدن زني 37 ساله در شهر درح در همين زمان خبر داد و افزود: پس از اعلام به پايگاه امداد و نجات مستقر در منطقه، نيروهاي امدادي اعزام و با همكاري نيروي انتظامي و مردم ساعت 6 صبح روز شنبه فرد حادثه ديده پيدا شد.
اسعدزاده گفت: در اين مدت مفقود شدن مردي در زهان شهرستان زيركوه به پايگاه امدادي اين شهر گزارش و پس از اعزام نيروهاي امدادي و همكاري ساير عوامل امدادرسان اين فرد نيز پيدا شد.
وي با بيان اينكه بخشداران و دهياران سراسر استان نسبت به هماهنگي و برگزاري كارگاه هاي آموزشي امداد و نجات اقدام كنند ادامه داد: با توجه به اينكه اولين افراد حاضر در محل حادثه مردم هستند اگر آموزش هاي لازم را ديده باشند، كمترين خسارت به حادثه ديده وارد خواهد شد.
وي گفت: آموزش هاي امداد و نجات بدون هيچگونه محدوديتي به متقاضيان ارايه مي شود.
3215*3028

سرخط اخبار استان‌ها