پیروزی در جنگ اقتصادی با مقاومت امكانپذیر است

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز باید در جنگ اقتصادی هم مانند هشت سال دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت داشته باشیم تا پیروز میدان شویم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین‌ علی اكبرپور چهارشنبه شب در همایش رزمندگان، ایثارگران و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس در فردوس اظهار داشت: انسان برای هر كاری هدفی دارد و امام حسین(ع) به عنوان عاقل ترین فرد زمان خود وقتی دست به حركتی زد، زن و مرد، پیر و جوان، همه در كاروان حضور داشتند و به طور یقین هدف امر به معروف و نهی از منكر بود.
وی افزود: فلسفه قیام امام حسین(ع) احیای امر به معروف و نهی از منكر و سازش نكردن با دشمن بود و سید و سالار شهیدان مشكل را با مبارزه، نه با مذاكره حل كرد.
معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح كرد: اگر دفاع مقدس را نداشتیم و رزمندگان ما شعار امام حسین(ع) را سرلوحه خود قرار نمی دادند امروز درندگان روزگار، ما را دریده و بلعیده بودند و به همین دلیل گاهی جنگ نعمت است و به بركت دفاع مقدس كشوری كه روزی سلاح جنگی نداشت امروز موشك دو هزار كیلومتری آزمایش می‌كند.
اكبرپور یادآور شد: ما در جنگ آموختیم كه سازش با دشمن معنا ندارد و با دشمن عنود بی منطق و لجباز نمی‌توان دست به سینه رفتار كرده بنابراین مبارزه مشكل گشا شد و به دنبال مذاكره نبودیم.
وی گفت: روزی كه داعش خاك سوریه را تصرف كرد 82 درصد آن در دست نیروهای‌ داعش و تنها 18 درصد آن در دست مردم و دولت بود و امروز با مبارزه و ایستادگی 92 درصد از خاك این كشور در اختیار مردم و دولت و فقط هشت درصد آن در دست داعش است و این نشان می‌دهد كه مبارزه مشكل را حل می كند.
اكبرپور افزود: ما بحران های زیادی را پشت سر گذاشته ایم و امروز در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و متوجه هستیم كه باید در جنگ اقتصادی هم مانند دفاع مقدس مقاومت داشته باشیم و اگر مدیران ما نیز باور كنند كه در جنگ اقتصادی هستیم می توانیم از این پیچ تاریخی هم عبور كنیم.
وی یادآور شد: در كشوری كه نیروهای ارزشی و انقلابی آن به فكر پیشرفت های علمی و موشكی هستند، بخاطر وجود عده ای زالو صفت كه انقلاب را نمی‌ فهمند و بوی باروت به مشام خیلی از اقتصاددان هایی كه امروز به صندلی‌ ها چنبره زده اند و گرمای 50 درجه خوزستان را درك نكرده اند و نه جنگ اقتصادی و نه جهاد اقتصادی را می‌فهمند، باید با مشكل مواجه شویم و مادران‌ ما باید دغدغه لوازم كودك خود را داشته باشند.
معاون هماهنگ كننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: در طول تاریخ همیشه ضربه را خواص بی بصیرت به جامعه وارد كرده اند و امروز هم رنجی كه جامعه ما می كشد از وجود خواص بی بصیرت است، مسئولان باید به این نتیجه برسند و مردم هم باید باور كنند كه در جنگ هستیم و باید با ایستادگی، بصیرت و ولایتمداری این پیچ تاریخی را پشت سر بگذاریم.
9895 * 6054

سرخط اخبار استان‌ها