۱۴ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۴۶
کد خبر: 83056456
T T
۰ نفر
نماينده مجلس: خدمات توسعه اي دولت قابل تقدير است

بيرجند - ايرنا - نماينده مردم نهبندان و سربيشه در مجلس شوراي اسلامي گفت: خدمات توسعه اي دولت به ويژه در بخش گازرساني قابل تقدير است و انتظار مي رود زيرساخت هاي موردنياز بخش اقتصادي بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

به گزارش ايرنا نظر افضلي روز شنبه در آيين افتتاح پروژه هاي گازرساني به شهرستان نهبندان با حضور معاون وزير نفت و استاندار خراسان جنوبي در جمع مردم اين شهرستان اظهار داشت: ابتدا قرار بود گاز موردنياز نهبندان از طريق سي. ان. جي تامين شود اما در زمان نمايندگان قبل اين طرح تبديل به خط انتقال شد.
وي افزود: با افتتاح اين خط انتقال نه فقط خانواده ها از رفاه گاز بهره مند مي شوند بلكه اين نعمت براي توسعه زيرساخت ها و سرمايه گذاري كاربرد خواهد داشت.
نماينده مردم نهبندان و سربيشه در مجلس شوراي اسلامي كلنگ زني پروژه انتقال گاز به نهبندان در آخرين سفر رييس جمهوري به خراسان جنوبي را يادآور شد و گفت: البته بعد از آن براي اين موضوع اخطار كتبي هم به وزير نفت داده شد و سپس متوجه شديم شركت مجري مستقر شده كه بابت اين اخطار عذرخواهي انجام گرفت.
وي با بيان اينكه پس از شروع پروژه همواره قدردان دولت بوده ايم افزود: سه شهر حوزه شهرستان هاي نهبندان و سربيشه امروز گازدار شدند كه از همدلي مسوولان براي اين موضوع تقدير مي شود.
افضلي با اشاره به گازرساني به شهر مرزي و محروم درح اظهار داشت: انجام به موقع پروژه ها با اين حجم ستودني است كه با انجام آن زيرساخت اساسي توسعه منطقه تامين مي شود.
وي با ابراز اميدواري از انجام فاز بعدي پروژه و گازرساني به منازل گفت: با توجه به جمعيت 28 هزار نفري روستاهاي شهرستان نهبندان مشاهده مي كنيم گازرساني به روستاها با قوت در حال انجام است.
نماينده مردم نهبندان و سربيشه در مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: استان خراسان جنوبي در بند «د» تبصره يك بودجه 97 لحاظ شده و اين استان در رديف هرمزگان، جنوب كرمان و سيستان و بلوچستان قرار گرفت كه اين مصوبه به مسئولان استان در جذب اعتبار كمك مي كند.
وي افزود: براي راه اندازي منطقه ويژه نيز به زودي از شوراي نگهبان نماينده اي به منطقه نهبندان و سربيشه سفر مي كند.
افضلي با تاكيد بر اينكه گازرساني به عنوان يك زيرساخت باعث توسعه و تثبيت جمعيت مي شود اظهار داشت: تعرفه گرمسيري در اين منطقه نيز مثل سيستان و بلوچستان در حال پيگيري است.
وي بيان كرد: وزير نفت، معين دولت در خراسان جنوبي است كه انتظار مي رود زيرساخت اقتصاد استان به ويژه شهرستان هاي نهبندان و سربيشه مورد توجه قرار گيرد.
در سفر امروز (شنبه) معاون وزير نفت و مديرعامل شركت ملي گاز ايران به خراسان جنوبي طرح گازرساني به سه شهر شوسف، نهبندان، درح و 101 روستا و نيز خط انتقال گاز سربيشه - نهبندان اين استان به بهره برداري رسيد و عمليات گازرساني به 388 روستا نيز آغاز شد.
9893*3028

سرخط اخبار استان‌ها