۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۳۳
کد خبر: 83104787
T T
۰ نفر

حرف مردم

۲۸ آبان ۱۳۹۷، ۱۰:۳۳
کد خبر: 83104787
حرف مردم

روزنامه خراسان جنوبي در ستون «حرف مردم» شماره روز دوشنبه 28 آبان، مواردي از مشكلات و درخواست هاي مردم در بخش هاي مختلف را مطرح كرد.

* بيمه درماني جانبازان كارمند به تازگي قطع شده است. در مراجعه به بنياد شهيد، مي گويند به دستگاه اجرايي مراجعه كنيد. آن ها نيز اعلام مي كنند بنياد شهيد اعتبار سال 97 را گرفته است و بايد تا پايان امسال هزينه ها را بپردازد. در اين بين جانبازان كارمند بلاتكليف مانده اند و بايد به ناچار يا هزينه هاي بالاي درماني را خودشان بپردازند يا بيماري خود را تحمل كنند.
* 25 شهريور سال گذشته طي قراردادي با يك نمايندگي خودرو، 75 ميليون تومان براي خريد يك دستگاه خودرو پرداخت كردم. طبق قرارداد تحويل خودرو، 90 روز كاري از تاريخ ثبت نام و رقم كل آن حدود 150 ميليون تومان بود. بعد از گذشت حدود هشت ماه از تاريخ ثبت نام، طي تماس از نمايندگي، با اين عنوان كه دعوت نامه تكميل وجه صادر شده است و مبلغ كل قرارداد به رقم 215 ميليون تومان افزايش يافت با فشار نمايندگي و براي جلوگيري از ضرر احتمالي حدود 133 ميليون تومان ديگر را در ارديبهشت امسال پرداخت كردم. حال با گذشت شش ماه از تاريخ تكميل وجه شركت پاسخگوي تعهد خود نيست و مدعي است كه خودروها در گمرك سلفچگان قم توقيف است. اگر شركت تخلفي كرده است نبايد مشتري را به جاي شركت اصلي مجازات كرد.
* شهرداري بيرجند در كنار ساخت سازه هاي جدا كننده وسط خيابان هاي معلم و غفاري، دستي هم به آسفالت اطراف ميدان ولي عصر (عج) بكشد. سال هاست ميدان رنگ آسفالت نو و همواري به خود نديده است.
* روستاي حسين آباد ميران از توابع بخش ماژان خوسف در فاصله 120 كيلومتري مركز استان واقع است و اهالي از آنتن دهي تلفن همراه و دريافت شبكه هاي تلويزيون محروم هستند. در كنار اين موارد مردم اين روستا با مشكلات ديگري هم دست و پنجه نرم مي كنند. مسئولان بازديدي از اين روستا داشته باشند شايد بخشي از مشكلات آن ها برطرف شود.
* در منطقه پشت بازار بيرجند (پشت دبستان حكيم نزاري) و در كوچه منتظري 22 ساكن هستم. بار ترافيكي كه از ساعت 15 در اين محله اتفاق مي افتد بسيار كلافه كننده است. از سوي ديگر شهرداري طرحي را براي عمران اين منطقه در دست اجرا ندارد.
3028

سرخط اخبار استان‌ها