۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴
کد خبر: 83111753
T T
۰ نفر

وزير بهداشت: بودن بين مردم فرصت است

۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴
کد خبر: 83111753
وزير بهداشت: بودن بين مردم فرصت است

بيرجند - ايرنا - وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: بودن بين مردم براي ما مهمترين فرصت است و از كمبودها و نيازها گفته مي شود.

به گزارش ايرنا سيد حسن قاضي زاده هاشمي روز يكشنبه در جمع مردم روستاي رقه بشرويه و دست اندركاران بنياد خيريه نورآوران سلامت كه در اين شهرستان مستقر شده اند افزود: اميد است حضور كاروان نورآوران سلامت در اين منطقه پر خير و بركت بوده و اسباب رضايت مردم را فراهم كنند.
وي بيان كرد: از اينكه در اين مدت ميزبان تيم بنياد خيريه نورآوران سلامت بوديد، قدرداني مي كنم و از اعضاي تيم و پزشكان اين طرح هم تشكر مي كنم.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي گفت: بنياد خيريه نورآوران سلامت با همكاري پزشكان چشم پزشك و دندانپزشك بدون حقوق و هزينه رفت و برگشت براي خدمت به مردم به مناطق مختلف مي روند.
وي افزود: اين مجموعه سالهاي زيادي است كه راه اندازي شده و ربطي به دولت ندارد اما من اكنون دولتي شده ام كه اميد است به بركت اين روز عزيز پزشكان عضو بتوانند به نيات انسان دوستانه خود دست پيدا كنند.
قاضي زاده هاشمي اظهار داشت: اقدامات زيادي در حوزه سلامت كشور انجام شده و نسيمي هم به منطقه خراسان جنوبي وزيده است كه كامل نيست اما بي اثر هم نبوده است.
وي گفت: از كمبود امكانات اين منطقه گفته شد و به شهرستان بشرويه توجه مي شود ولي جمعيت سرزمين وسيع ايران با 83 ميليون نفر همه جا اين نيازها احساس مي شود در عين حال امكانات، اعتبارات و منابع محدود است.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي افزود: اين موضوع مانند پدر خانواده اي مي مانند كه بچه ها هر كدام از وي انتظاري دارند لذا اولويت بندي كرده و نيازهاي اصلي را تامين مي كند.
وي تصريح كرد: اكنون مهمترين كاري كه بايد انجام بدهيم تكميل و تجهيز بيمارستان بشرويه است كه هرچه زودتر راه اندازي شود بخشي از مشكلات حل و فصل خواهد شد و در راس تلاش هاي همه ما، نماينده مردم فردوس، طبس، بشرويه و سرايان هستند كه بابت انتخاب وي به شما تبريك مي گوييم.
قاضي زاده هاشمي گفت: مشكلات اين منطقه آنقدر زياد نيست كه براي آن شعر سروده شود و اينكه نماينده مجلس انسان پيگيري هستند خود بزرگترين سرمايه اصلي شماست.
وي افزود: از زمان حضور كاروان نورآوران سلامت در بشرويه بيش از 2 هزار و 500 ويزيت انجام شده و اين بهانه اي است كه دوستان به مناطق مختلف رفته و بين مردم باشند و مشكلات آنها را درك كنند.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي امروز (چهارم آذر) در هشتمين سفرش به خراسان جنوبي براي حضور در جمع كاروان خيريه نورآوران سلامت و انجام اعمال جراحي چشم تعدادي از ساكنان مناطق روستايي و محروم اين استان به شهرستان بشرويه سفر كرد.
بنياد خيريه نورآوران سلامت در سومين سفر خود به خراسان جنوبي از هفتم مهرماه امسال در روستاي رقه شهرستان بشرويه مستقر شد و در اين مدت سه هزار و 623 ويزيت رايگان چشم در شهرستان هاي بشرويه و طبس اين استان انجام شده است.
قاضي زاده هاشمي شهريور امسال در هفتمين سفر خود به خراسان جنوبي 15 طرح بهداشتي، درماني و آموزشي را در اين استان افتتاح كرد.
استان مرزي خراسان جنوبي 11 شهرستان دارد.
7557*3028

سرخط اخبار استان‌ها