استفاده مناسب از ظرفیت ها و همدلی راه حل مشكلات است

بیرجند - ایرنا - سرپرست استانداری خراسان جنوبی گفت: همدلی و استفاده مناسب از ظرفیت های در اختیار، مهمترین راه حل مشكلات، ارائه خدمت بهتر به مردم و نیز اجرای برنامه ها و سیاست های كاری دولت در استان است كه باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی مشیرالحق عابدی روز دوشنبه در گردهمایی مدیران ستادی استانداری ضمن تبریك هفته وحدت افزود: همدلی و هم پوشانی و استفاده از ظرفیت های كاری از طریق هم افزایی از مهمترین راه های اجرای برنامه ها و سیاست های كاری دولت در استان است.
وی تعامل بین مدیران را مهم دانست و تاكید كرد: مدیران ستادی استانداری به عنوان بازوان اجرایی استان باید با تعامل و همكاری بین بخشی و نیز احصاء مشكلات، راه های برون رفت از آنها را نیز پیشنهاد دهند.
سرپرست استانداری خراسان جنوبی با تاكید بر برگزاری منظم جلسات گردهمایی مدیران ستادی استانداری گفت: این جلسات باید منظم و در قالب های زمانی مشخص با دستوركارهای معین برگزار شود تا بتوان به نتایج و خروجی مناسبی برای حل مشكلات دست یافت.
وی با بیان اینكه در این جلسات باید مشكلات موجود در شهرستان های استان نیز مورد توجه قرار گیرد ادامه داد: نقاط ضعف و مشكلاتی كه در سطح شهرستان ها نیز وجود دارد باید در این جلسات مورد توجه قرار گرفته و راه حل های مدنظر پیشنهاد شود.
عابدی گفت: مدیران ستادی نظرات و پیشنهادات خود را در ارتباط با مشكلات موجود ارائه كنند.
در این جلسه هر یك از مدیران ستادی استانداری خراسان جنوبی به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود در حوزه های مختلف كاری پرداختند.
3028

سرخط اخبار استان‌ها