۱۵ آذر ۱۳۹۷، ۰:۰۵
کد خبر: 83124450
T T
۰ نفر
زمان بندي ثبت نام كارت سوخت بر اساس شماره تلفن همراه لغو شد

بيرجند- ايرنا- شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي خراسان جنوبي با انتشار اطلاعيه اي اعلام كرد: زمان بندي ثبت نام كارت سوخت المثني كه بر اساس شماره تلفن همراه اعلام شده بود، لغو شد.

به گزارش ايرنا، در اين اطلاعيه آمده است: از امروز (14 آذر) تا 24 آذرماه ثبت نام درخواست كارت سوخت المثني براي مالكان خودرو و موتورسيكلت فاقد كارت، بدون در نظر گرفتن زمان بندي قبلي كه بر اساس آخرين رقم سمت راست شماره تلفن همراه اعلام شده بود، انجام مي شود.
در ادامه تاكيد شده است: مالكان خودرو، با هر شماره تلفن همراه كه در اختيار دارند و سيم كارت آن به نام آنها ثبت شده است، امكان ثبت نام در سامانه هاي خدمات دولت همراه (www.mob.gov.ir) و اپليكيشن خدمات دولت همراه و كد دستوري #4* را دارند.
پيش از اين، مالكان خودرو موظف بودند طبق جدول زمان بندي كه بر اساس شماره آخر تلفن همراه آنها آنها مشخص مي شود به سامانه هاي ثبت نام مراجعه كنند.
استفاده از كارت سوخت قرار است بزودي اجباري شود؛ بر اين اساس مالكان خودروهاي فاقد كارت سوخت طبق جدول زمانبندي تا 24 آذر مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام اقدام كنند.
اكنون هر ليتر بنزين معمولي به صورت تك نرخي يك هزار تومان به فروش مي رسد.
در ماه هاي اخير به علت افزايش نرخ دلار، اختلاف قيمت انواع سوخت در ايران و كشورهاي همسايه به شدت افزايش يافته كه اين موضوع باعث رونق دوباره قاچاق شده است و همين امر دولت را بر آن داشته استفاده از كارت هاي سوخت را بار ديگر احيا كند.
مالكان خودروهاي فاقد كارت سوخت طبق جدول زمانبندي تا 24 آذرماه مهلت دارند از طريق دفترهاي پليس+10، سامانه اينترنتي، نرم افزار خدمات دولت همراه و وارد كردن كد دستوري #4* در گوشي تلفن همراه، به طور رايگان نسبت به ثبت نام اقدام كنند.
9893 * 6054

سرخط اخبار استان‌ها