۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۲۱:۴۹
کد خبر: 83134300
T T
۰ نفر

عملگرايي با چاشني توسعه

۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۲۱:۴۹
کد خبر: 83134300
عملگرايي با چاشني توسعه

بيرجند - ايرنا - پايگاه خبري تحليلي خبر و هنر خراسان جنوبي روز جمعه يادداشتي را با عنوان «عملگرايي با چاشني توسعه» منتشر كرد.

امروز، به همراه تيم خبري، سفري را در كنار استاندار خراسان جنوبي به مرز شرقي كشور تجربه كرديم. سفري كه در آن دريافتيم، معتمديان، استاندار تازه ‌وارد، دغدغه‌هاي اجرايي فراواني دارد و نگاهش به سمت توسعه معطوف است. در بازديد امروز، معتمديان نشان داد با اهالي رسانه ارتباط خوبي برقرار مي‌كند و با بردباري به تشريح نظرات خود مي‌پردازد. استاندار خراسان جنوبي، هر بار، بدون تكلف درخواست خبرنگاران را اجابت مي‌كرد و خود در هر بازديد، به شرح اخبار مربوط به بازديد در هر منظقه مي‌پرداخت. بدون اينكه به حاشيه برود و از موضوع دور گردد.
بازديدهاي مكرر وي از زمان قرار گرفتن در سِمَت استانداري خراسان جنوبي و به خصوص، سفر امروزش به مرزهاي شرقي كشور، نشان داد كه اقتصاد مرز، آن هم در استاني كه داراي بيشترين مرز مشترك با همسايگان شرقي است، برايش اهميت بالايي دارد. او در اين سفر از ديپلماسي گفتگو صحبت كرد و از داشته‌هاي منطقه گفت كه بايد به آنها رسيدگي شود.
آغاز مديريت معتمديان با نگاه توسعه‌گرا به استان، مي‌تواند نويدبخش جبران گذشتگان باشد. به نظر مي‌رسد، معتمديان، مديري عمگرا و اجرايي است. اصرار او به بازديدهاي در فيلد مويد اين مطلب است. او در اين سفر نشان داد كه به جاي صحبت غير كارشناسي، بايد مشكل را از نزديك ديد و چاره‌اي عملي براي آن انديشيد. امروز، استاندار خراسان جنوبي در بازديد از جاي جاي مرز شرقي ايران در خراسان جنوبي به همراه تيم خبري، پتانسيل‌هاي فراموش شده مرزهاي استان را از نزديك رويت كرد و نگاهش بر مدار دپپلماسي سياسي و گفتگو با كشور همسايه معطوف بود و اين مي‌تواند توسعه اقتصادي و اجتماعي شهرستان‌هاي مرزي استان را رقم بزند و مطمئنا با رفتار شايسته‌اي كه امروز از استاندار خراسان جنوبي با اصحاب قلم و رسانه شاهد بوديم، رسانه‌ها هم با رويكردي مثبت به نگاه عملگراي استاندار به حركت به سمت توسعه، پشتوانه‌ي وي خواهند بود تا بلكه دردي از مردم اين استان دوا شود و اميدواريم كه در ماه‌هاي آتي شاهد عملياتي شدن برنامه‌هاي ايشان باشيم.
3028

سرخط اخبار استان‌ها