۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۹:۰۸
کد خبر: 83134464
T T
۰ نفر
مسئولان به طور سرزده از سفره خانه های بیرجند بازدید كردند

بیرجند - ایرنا - مدیركل دفتر بازرسی، مدیریت عملكرد و امور حقوقی استانداری خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسئولان بهداشتی از سفره خانه های سنتی در بیرجند بازدید كرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی حسین رجبی دیشب (جمعه) به همراه مدیر بازرسی دانشگاه علوم پزشكی، رئیس مركز بهداشت بیرجند و مدیر گروه بهداشت محیط استان از سفره خانه های سنتی منطقه گردشگری بند امیرشاه بازدید و روند خدمات رسانی در این اماكن را از نزدیك بررسی كرد.
وی هدف از این بازرسی و بازدید سرزده را اعتراض متصدیان برخی مشاغل از جمله مراكز طبخ و عرضه غذا مثل كافه سنتی ها و رستوران ها به نحوه بازرسی كارشناسان بهداشت محیط ذكر كرد و گفت: برای اولین بار تصمیمی كه اتخاذ شد نحوه فعالیت بازرسان به صورت محسوس و نامحسوس مورد ارزیابی قرار گیرد تا چنانچه در روند بازرسی های مربوطه شبهه ای بوجود آمده باشد، خنثی شود.
وی افزود: به جهت حمایت از كسبه و تمامی مشاغلی كه تحت عناوین گوناگون مورد بازرسی قرار می گیرند و به نحوه بازرسی های آنان ایراد یا اعتراضی وارد باشد، مراتب را از طریق سامانه 111 به اطلاع كارشناسان این مركز برسانند تا بسرعت مورد ارزیابی قرار گیرد.
بنابراین گزارش این اقدام موجب صیانت حقوق شهروندی متوازن قرار می گیرد و چنانچه بازرسانی به عمد یا سهوا گزارشات خود را ارائه كنند، شناسایی شده و با افراد خاطی كه گزارشات آنان كذب تشخیص داده شود وفق مقررات برخورد خواهد شد.
همچنین بازرسان مقید به رعایت حقوق مردم و دولت نیز مورد تقدیر قرار می گیرند.
3028

سرخط اخبار استان‌ها