۲۴ آذر ۱۳۹۷، ۱۹:۰۷
کد خبر: 83135498
T T
۰ نفر
برنامه‌هاي چهل سالگي انقلاب مردم محور باشد

بيرجند - ايرنا - سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان جنوبي گفت: برنامه‌هاي چهل سالگي انقلاب اسلامي مردم محور و با مشاركت حداكثري مردم اجرا شود.

به گزارش ايرنا محمدرضا حسني مقدم روز شنبه در نشست كميته نهادها و سازمان هاي ستاد گراميداشت چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي افزود: نظام ما مردم محور است و مردم متوليان اصلي پيروزي انقلاب اسلامي هستند.
وي بيان كرد: مردم از ابتداي پيروزي انقلاب با وجود مشكلات مختلف پاي نظام خود ثابت قدم ايستاده اند و بايد برخي مشكلات را براي مردم بازگو كنيم چرا كه مردم در صورت آگاهي از آن همراه تر مي شوند.
حسني مقدم عنوان كرد: دستاوردهاي انقلاب و عملكرد نظام در چهلمين سالگرد آن براي مردم و به خصوص نسل جوان جامعه برجسته و تشريح شود.
وي با بيان اينكه توطئه هاي مختلف دشمنان در عمر انقلاب اسلامي بر كسي پوشيده نيست افزود: اخيرا هم برخي ياوه گويان آمريكا اذعان داشتند كه نبايد بگذاريم مردم ايران جشن 40 سالگي پيروزي انقلاب خود را ببينند و عليرغم توطئه هاي مختلف دشمنان بايد برنامه هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب را به بهترين وجه ممكن برگزار كنيم.
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري خراسان جنوبي با اشاره به همزماني دهه فجر امسال با ايام دهه فاطميه گفت: انقلاب اسلامي ما با پيروي از اسلام، قرآن و سيره اهل بيت (ع) به پيروزي رسيد و همزماني دهه فجر با دهه فاطميه فرصت مناسبي است تا برنامه هاي متفاوت تري از سال هاي گذشته برگزار كنيم و مظلوميت اهل بيت (ع) و انقلاب اسلامي در اين 40 سال را بيان كنيم.
وي اظهار داشت: برنامه هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب به گونه اي اجرا شود كه باعث افزايش اميد و نشاط در جامعه و آبي بر آتش توطئه هاي دشمنان باشد.
حسني مقدم گفت: نظام اسلامي ما يك نظام ديني، ولايي و اعتقادي است و برخلاف تمام انقلاب هايي كه در دنيا شكل گرفته و از بين رفته، نظام ما چون برگرفته از قرآن و اسلام است هرگز آسيب نخواهد ديد.
وي با تاكيد بر اينكه بايد نقش افرادي كه در پيروزي انقلاب اسلامي سهم بزرگي داشته اند براي نسل جوانان برجسته شود گفت: شهدا از جمله كساني هستند كه در پيروزي انقلاب اسلامي و ادامه مسير آن بيشترين نقش را داشته اند كه بايد براي نسل جوان جامعه معرفي و برجسته شوند.
حسني مقدم عنوان كرد: انقلاب اسلامي ما در اوج سلطنت پهلوي و اوج فحشا و ظلم و ستم به مردم به پيروزي رسيد كه بايد افرادي برجسته و شاخص كه جرقه هايي را براي ايجاد انقلاب زدند و در پيروزي انقلاب نقش موثري داشتند براي نسل جوان معرفي شوند تا نسل جوان ما متوجه شوند انقلاب با چه سختي ها و خون هاي پاكي امروز به اقتدار خود رسيده است.
وي با بيان اينكه نقش روابط عمومي ها در برنامه هاي چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي مهم و كليدي است اضافه كرد: روابط عمومي ها از مهمترين اركان دستگاه هاي اجرايي هستند و رابط بين دستگاه هاي اجرايي و سطح جامعه هستند.
7556*3028

سرخط اخبار استان‌ها