۲۹ آذر ۱۳۹۷، ۸:۲۷
کد خبر: 83141116
T T
۰ نفر
بصيرت رمز آمادگي براي ظهور است

بيرجند - ايرنا - نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي و امام جمعه بيرجند گفت: بصيرت و بي بصيرتي موجود در مردم، رمز آمادگي جهان براي ظهور حضرت حجت (عج) است و حتي بسياري از حركات انحرافي منشا همان آمادگي است.

به گزارش ايرنا حجت الاسلام و المسلمين سيد عليرضا عبادي شامگاه چهارشنبه در ديدار كاركنان بنياد فرهنگي مهدي موعود خراسان جنوبي افزود: 30 سال گذشته رسانه هاي هاليوودي گفتند در آستانه ظهور و آخرالزمان هستيم و بايد خود را آماده كنيم.
وي گفت: برخي از خشم ها حاكي از اين قضيه بود و مساله اشغال فلسطين هم از جنبه هاي انگيزه اي آن زمان بود كه به مقابله با عدل برخاست.
حجت الاسلام و المسلمين عبادي بيان كرد: شرق شناسان استكباري از 200 سال قبل مذهب و مسلك هاي ساختگي به عمل آوردند كه وهابيت و بهائيت از جمله آنهاست.
وي تصريح كرد: هرچه به سمت اين مسايل پيش مي رويم آمادگي جهان نسبت به ظهور بيشتر مي شود.
نماينده ولي فقيه در خراسان جنوبي گفت: نتيجه آمادگي از بصيرت يا بي بصيرتي باشد فرق مي كند اما مطمئنا بصيرت دنباله اش حق طلبي خواهد بود.
وي با بيان اينكه اسلام بي بصيرت نتيجه آمادگي بدون بصيرت خواهد بود افزود: امروز استكبار جهاني از اين قضيه سود مي برد.
حجت الاسلام و المسلمين عبادي اظهار داشت: در بحث داعش و پديدار شدن ابوبكر البغدادي معلوم شد كه وي اصلا مسلمان نيست بلكه يهودي است اما چون برخي ها آمادگي شان از بي بصيرتي است به دنبال تكفيري ها افتادند.
وي با بيان اينكه به حال برخي ها بايد گريست گفت: امروز شنيده مي شود فردي در هر رشته اي مدعي است در حالي كه به راحتي صحت آن را با برگزاري مجمع هاي علمي مي توان بررسي كرد اما وقتي بي بصيرتي حاكم مي شود برخي ها به حمايت از اين افراد بر مي خيزند.
امام جمعه بيرجند تصريح كرد: امروز دشمن از برخي بي بصيرتي ها همچون پديدار شدن يماني كه طبق بررسي ها اهل بصره است، بهره برداري مي كند زيرا در اين مسير جاي منطق را پول گرفته است.
مدير عامل بنياد مهدي موعود خراسان جنوبي هم گفت: مجمع بنياد روز چهارشنبه با حضور مديران منطقه شرق كشور شامل خراسان جنوبي، خراسان شمالي، گلستان، كرمان و سيستان بلوچستان برگزار شد و اهداف مورد بررسي قرار گرفت كه مقرر شد سالانه 600 فعال فرهنگي و مهدوي در قم اسكان و پذيرايي شوند.
حجت الاسلام محمدرضا خوشخو با بيان اينكه كار مهدوي نيازمند عزم جدي است افزود: در اين مجمع قرار شد به لحاظ اينكه هزينه هاي سفر اساتيد مهدوي از قم زياد است اساتيد از مشهد به خراسان جنوبي اعزام شوند.
وي از برگزاري كنگره مقابله با جريان هاي افراطي و تكفيري خبر داد كه قرار است اجلاسيه هايي در عراق، تركيه و تونس برگزار شود.
حجت الاسلام خوشخو با بيان اينكه اين كنگره با مديريت آيت الله مكارم شيرازي مديريت مي شود اظهار داشت: ايشان بارها تاكيد دارند كه ريشه و منشا جريان هاي افراطي آل سعود است كه بايد براي جهانيان بازگو شود.
وي بيان كرد: در اين كنگره 130 سند آماده شده است كه نشان مي دهد در راس جريان هاي تكفيري عربستان قرار دارد.
حجت الاسلام خوشخو از نقش كليدي شيعه در گسترش اسلام ناب سخن گفت و تصريح كرد: در اين كنگره 55 جلد كتاب تاليف شده است كه با توجه به هزينه هاي بالا در 20 كتاب خلاصه خواهد شد.
3215*3028

سرخط اخبار استان‌ها