۱ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۱۵
کد خبر: 83143207
T T
۰ نفر

كارمند اختلاس گر در خراسان جنوبی دستگیر شد

۱ دی ۱۳۹۷، ۱۴:۱۵
کد خبر: 83143207
كارمند اختلاس گر در خراسان جنوبی دستگیر شد

بیرجند - ایرنا - فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری كارمند یكی از بانك های استان خبر داد كه با سوء استفاده از موقعیت شغلی اقدامات مجرمانه انجام می داد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری پلیس سردار مجید شجاع گفت: با ایجاد نشانگاه های اقتصادی و كنترل بانك ها و موسسات مالی و اعتباری، از طریق حراست یكی از بانك های سطح استان خبری كسب شد كه یكی از كارمندان این بانك فعالیت اقتصادی مشكوكی دارد كه موضوع به صورت ویژه توسط كارآگاهان مبارزه با مفاسد اقتصادی پلیس آگاهی پیگیری شد.
وی بیان كرد: با بررسی ماموران مشخص شد این كارمند متخلف در واحد پایای بانك مشغول به كار بوده است و بررسی حساب ها و عملكرد وی نشان داد متهم وجه تعدادی از چك ها را به حساب خود منتقل می كند و در پایان ماه به حساب بانك برگشت می دهد و از این طریق اختلاس می كند.
فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: با هماهنگی مقام قضایی متهم به پلیس آگاهی استان احضار و در این خصوص از وی تحقیق شد كه با مشاهده اسناد و مدارك چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و گفت برخی از چك های در اختیار را به حساب خود انتقال داده و در پایان ماه به حساب بانك واریز می كرده است.
وی تصریح كرد: متهم تاكنون مبلغی بالغ بر چهار میلیارد ریال را به بانك برنگردانده و وجوه آن را در امور خرید و فروش طلا و سكه هزینه كرده است كه پس از تحقیقات تكمیلی به دادسرا اعزام شد.
3028

سرخط اخبار استان‌ها